oppdatering om blødninger

bleiesmurfen

Elsker forumet
Var hos fastlegen i går, etter blødninger på tirsdag (7. mars) og ble videresendt på ultralyd på sykehuset.
Der fant de ikke noe hjertelyd, men et embryo som hadde sluttet å utvikle seg....
jeg var 7 uker og 6 dager på vei.

Ble lagt inn umiddelbart og fikk utskrapning under narkose i løpet av ettermiddagen.
Var bare glad jeg slapp og dra hjem for og måtte komme tilbake dagen etter.... [8|]

så dette gikk jo ikke så bra det. ville bare fortelle dere det, og takke for støtte og oppmuntring.
vi gir ikke opp. men vi må bearbeide dette.
så kommer jeg vel tilbake til bv som prøver igjen snart.

ønsker dere alt godt og lykke til med oktoberbarna deres!

klem fra Bleiesmurfen

Så leit, Bleiesmurfen. Håper dere kommer i gang igjen raskt!!

huff, blir skikkelig trist når sånne ting skjer [:(]

Kjempe trist. Vet ikke hva jeg skal si, men lykke til!

Uff, det var trist å høre[:(]
Ønsker deg lykke til videre!

Kommenterte inne på svangerskapet også, men må bare få gi deg en trøsteklem her også.. Utrolig trist når sånt hender.. [:(]

*trøsteklemmer*

HEI.
SÅ UTROLIG TRIST.
VAR PÅ ULTRALYD SELV I GÅR, I UKE 7+2.
DER FANT DE HELLER INGEN HJERTELYD OG FOSTERET VAR IKKE STØRRE ENN SEKS UKER.
SKAL PÅ ULTRALYD IGJEN OM EN UKE FOR Å DOBBELTSJEKKE.
GYNEKOLOGEN BA MEG IKKE HA HØYE FORVENTNINGER, SÅ NÅ VENTER JEG BARE PÅ AT BLØDNINGENE SKAL KOMME.
...ENESTE SJANSEN JEG HADDE, VAR OM JEG HADDE EGGLØSNING EN UKE SENERE EN DET SOM ER VANLIG, OG AT FAKTISK FOSTERE IKKE ER MER ENN 6 UKER.
MEN JEG HAR MISTET 5 GANGER TIDLIGERE SÅ JEG VET HVA DU GÅR IGJENNOM. BRUK TIDEN SAMMEN DU OG MANNEN DIN. DET ER TØFT, OG DET FØLES URETTFERDIG.

LYKKE TIL VIDERE.

det er jo det værste som kan skje..[:(]

eg sjekker alltid etter eg har vært på do om eg har blødniner er livredd.. har så lyst på dette barnet er kun 8 uker og 1 dag på vei...
så alt kan i grunnen skje

Back
Topp