oppdatering om blødninger

bleiesmurfen

Elsker forumet
Var hos fastlegen i går, og ble videresendt på ultralyd på sykehuset.
Der fant de ikke noe hjertelyd, men et embryo som hadde stoppet å utvikle seg....
Ble lagt inn umiddelbart og fikk utskrapning under narkose i løpet av ettermiddagen.
Var bare glad jeg slapp og dra hjem for og komme tilbake dagen etter.... [8|]

men at operasjonslegen kan få seg til å spørre om jeg var lei meg??? trodde et mer passende spørsmål ville vært om det gikk bra med meg....
og en operasjonssykepleier lurte på om jeg var litt anspent og om jeg gruet meg, da de flyttet meg over på operasjonsbordet. jeg satte bare blikket i han og sa at dette ikke akkurat hadde vært en god dag! [:@] at det går an! der hadde jeg akkurat fått vite at babyen min var død og måtte fjernes! de burde tatt et kurs i etikk!

så dette gikk jo ikke så bra det. ville bare fortelle dere det, og takke for støtte og oppmuntring.
vi gir ikke opp. men vi må bearbeide dette, og jeg kommer forhåpentligvis tilbake hit igjen.

klem fra Bleiesmurfen

Uff,dette var fælt å høre! [&o] Alles store mareritt dette her! [:(]
For noen teite leger!? Skjønner godt du reagerte på akkurat det! Maken til spørsmål! [&:]
Ønsker deg all lykke til videre og håper ikke du slipper å vente lenge før spiren sitter igjen!

Trøsteklem til deg!

Uff, dette var virkelig trist.

Jeg ble også spurt om jeg var lei meg da de fortalte meg at jeg hadde en SA.!!  Helt villt. Skjønner ikke at det går ann. 

Vet det ikke er noe jeg kan si som trøster deg nå.  Sender deg en trøsteklem

Anita.

sånn gjør vi med legene og til deg sender jeg en god klem fra meg og snuppa mi (vet så godt åssen du har det)

Uff dette var trist. Mange bamseklemmer sendes[&o][&o][&o]

Uff dette var jo kjempetrist. sender deg også en trøsteklem

ORIGINAL: Tuja77
sender jeg en god klem fra meg og snuppa mi (vet så godt åssen du har det)

Tuja77... disse klemmer ikke, selv om de sikkert koser seg (tenk litt koffert så ser du hva de gjør)[;)]

og til deg bleiesmurfen - var ordentlig leit å lese hva som har skjedd - håper det går bra med dere og at dere er flinke å snakke om det hjemme. Klemmer fra meg!

NEI!! Så forferdelig trist å høre!! [:(]
Hadde så håpet på at det ikke var noe galt.. Syntes så synd på deg og din mann nå. [:(]

Håper du vil fortsette å prøve, og fortsatt vil komme inn til oss og dele tanker.

Stor klem fra meg!

Sender deg herved en virtuell trøsteklem

Uff, utrolig trist å høre. Føler virkelig med deg. At leger itilegg ikke er det minste medfølende og kan si slike lite gjennomtenkte ting er utrolig. God klem fra meg. Håper å se deg igjen her snart.

Back
Topp