Linka
Gift med forumet
Etter en skikkelig morsom natt ( hvor jeg var oppe ca 5 ganger og snudde Alexander på siden for å få ut slimet i halsen ) har vi vært hos legen og ble sendt til sykehuset for å ta blodprøver for allergi. Alexander måtte ha på emla plaster i en time og så var det inn for blodprøve. Stakkars gutten min likte ikke å bli holdt fast nei. Gråt så sårt at jeg nesten begynte å gråte selv.
De fant gudskjelov en åre i høyre arm og fikk fylt et helt rør.
De fant gudskjelov en åre i høyre arm og fikk fylt et helt rør.
Da er det bare å vente da.....
Katten vår ( Miss ) gav vi bort til søsteren min i går. Hu har en fra før som er litt ensom i tillegg til at hu er døv så da søster`n sa hu ville ha Miss fant vi ut at dette antagligvis var best. Hvis det er slik at Alexander er allergisk for katter så har vi bare en igjen som max er inne 20 min i døgnet og det er for å spise.
Må innrømme at det var tungt å gi bort Miss, da henne lissom ble veldig spessiell etter at min gode venn Terje gikk bort. Det var fra han vi fikk henne og broren hennes. Nå er det en stund siden min bestefar fikk Buster (broren hennes) så han savner vi ikke så mye.
Kommer med oppdatering når vi får tilbake prøvene fra sykehuset.
Takk for all støtte...
Klem
Oppdatering :
En liten gledelig nyhet : Det ser ut til at alle disse ukene med hoste og slim har ført med seg en god ting. Øyet hans ser ut til å være bra. Har ikke rent på ihvertfall 4 dager.
Har lissom ikke fulgt med på det, men legen kommenterte det da vi var der.
Klem