*Oppdatering* Oi, vannet gikk!

Fru Ugle

Glad i forumet
Tusen takk for alle lykkeønskninger! Nå har jeg vært på sykehuset siden halv sju i mårrest, og venter fremdeles på at noe skal skje... Jeg ble innlagt pga infeksjonsfare, og de sier de skal se om fødselen setter i gang av seg selv, og at de vil vente med å sette i gang før om 2-3 dager! Så her er jeg da... Har hatt noen sterke kynnere, men vet ikke helt om jeg tør kalle dem vonde enda... Svært ubehagelig er det, og jeg håper noe skjer snart, for jeg kjeder meg i hjel! Heldigvis er det både tv og internet på rommet, og samboern og jeg slår i hjel tid med kryssord og kortspilling =)

spennende!! Skjønner godt at det er kjedelig å vente når man ikke vet hvor lenge man må vente heller... men plutselig er det i gang for alvor!! Du blir iallefall ivaretatt nå da! Lykke til!

[;)] godt å høre fra deg!
får håpe fødselen kommer i gang snart!
masse lykke til videre! [:D] snart er gullet i armene dine[;)]

Får håpe det skjer noe snart...men dere får kose dere så lenge[:D]

Håper det går av seg sjøl.. og fort, så slippe du ligge der i 2-3 dager uten at noe skjer[8D] grusomt kjedelig det må være[&:] føler med deg då ja..
Men det e no ikkje lenge til nurket e i armene dine tenk[:)] du får ha masse lykke til om det skulle skje i natt[:)] håper på oppdatering om at han e født i måren når eg står opp[:D]

Så koselig med oppdatering :)

Skjønner godt at du er lei, men nå VET du at det ikke er mange dagene igjen uansett :) Ønsker deg på nytt lykke til, gleder meg til fødselsoppdatering :)

Nå blir "kynnerne" sterkere og sterkere her, og jeg føler snart at jeg kan kalle dem "vonde", selv om jeg vet at det kommer til å bli mye værre... Så neste gang noen kommer å spør om jeg har fått vondt enda skal jeg jaggu si at jeg har litt vondt... =P

Thihi...det er da lov...nå kan du klage så mye du vil[:D]

huff skjønner godt at du kjeder deg, og er utålmodig ikke minst, er jo ikke akkurat en LITEN ubetydelig hendelse du venter på heller da [:D]
Ønsker deg masse smerte og vondt, og den fineste premien i verden på slutten, LYKKE TIL

Nå er du sååå nærme [;)]

Tusen takk for oppmuntringer! Tror nok jeg kommer til å trenge dem! Har relativt høy smerteterskel (tror jeg), men dette kommer nok til å bli værre enn noe annet jeg har kjent. Håper det går relativt fort når det først begynner. Og at det begynner snart, for jo lenger tid det tar før noe skjer, jo mer tid får jeg til å grue meg!!! Jeg vil ikke få et akutt anfall av fødselsangst nå liksom, jeg som har GLEDET meg til fødselen tidligere!! [&:]

Dette går sååå bra,vi er skapt for dette[:)]

Masse lykke til..
Detta kommer til å gå så bra[:D][:D] Ingenting å grue seg for.. [:)] 
Snart har du den lille gutten din hos deg

Masse lykke til, dette kommer til å gå helt strålende[:D]

ORIGINAL: plaske

Sign! [:D]

ORIGINAL: Chibi

ORIGINAL: plaske

Sign! [:D]

ORIGINAL: murreliten

spennende!! Skjønner godt at det er kjedelig å vente når man ikke vet hvor lenge man må vente heller... men plutselig er det i gang for alvor!! Du blir iallefall ivaretatt nå da! Lykke til!

Masse lykke til!!!

Skjønt, ser linken din er fra i går, har det skjedd noe mere?
Blitt mamma i natt?

Har det kommi noen baby mon tro? Dette er spennende altså [:D]
Lykke til uansett!

Back
Topp