Oppdatering: Noen "symptomer"

LittleMy

Betatt av forumet
Er 7+1 i dag, men har fortsatt nesten ingen symptomer. Brystene føles litt tyngre enn normalt, men det er det hele til nå. Tørr nesten ikke si det høyt, men krysser fingre og tær for at det fortsetter. Måtte ta en ny test i går for å sjekke at jeg virkelig er gravid. Det var heldigvis ingen tvil - krysset kom umiddelbart:-) når fikk dere den berømte kvalmen og trettheten? Andre plager/utfordringer?

pris deg lykkelig!! skulle ønske jeg var symptomfri, men forstår deg også.

Samme her også forløbig.. samt 
Tisser masse
Fett hår
Puppene er tyngre og større i følge samboeren her hjemme
Jo å samt kjempe LUFT smerter... 

Kryss fingrene for at du slipper unna =D

Brystene føles tyngre og ser litt fastere ut, og er tidvis litt ømme men ikke veldig. Jeg må opp om natten for å tisse minst en gang og så kjenner jeg livmoren min når jeg tar på magen om morgenen når jeg ligger på ryggen.

Ellers har jeg fått mage, og den er mer og mer synlig utover dagen. Om kveldene ser jeg ut som jeg er flere måneder på vei!! Magen min er vanligvis helt flat og eldstesønnen vår har begynt å kommentere om jeg har lagt på meg hehe (vi har ikke fortalt han det enda)

Ømme pupper fikk jeg en eller 2 dager før jeg tretet posetivt. ( 4+1) Kvalmen kom i uke 5! Å vær utrolig glad for at du ikke har den. Trettheten kom rundt uke 7

Ømme pupper fikk jeg en eller 2 dager før jeg tretet posetivt. ( 4+1) Kvalmen kom i uke 5! Å vær utrolig glad for at du ikke har den. Trettheten kom rundt uke 7

LadyOnHeels skrev:
pris deg lykkelig!! skulle ønske jeg var symptomfri, men forstår deg også.

sign dette! jeg er eleeeeeeeeendig! :) kvalmen kom for full styrke i uke 6.

De ømme brystene fikk jeg noen dager før forventet mens. Håpet allerede da at mensen ikke ville komme og at jeg var gravid. Har jo slukt stoff om graviditet helt siden jeg sluttet på pillen.  Min bønn ble hørt :) Ingen mens, men 3 positive tester med et par ukers mellomrom:) Når jeg tenker meg og, kan det nok hende at jeg tisser oftere enn før, men det er litt vanskelig å vite. Jeg er nemlig vant til å løpe ofte på do. Har en mikroskopisk blære:) Gleder meg allerede til senere i svangerskapet når det lille ligger og presser på. Mye søvn har jeg også alltid hatt behov for, merker derfor ikke noen særlig forskjell her. De siste dagene har jeg opplevd å nyse mer enn normalt, kanskje det er et tegn? :) men har vært forskjølet de siste par ukene, så det kan likegodt være derfor.

jeg er sikker på at min tid for kvalme og det som verre er, kommer. Men håper i det lengste å slippe unna :) Vi har ikke fortalt noen om det enda. Vil vente lengst mulig, helst til første trimester er passert.

Så heldig du er   Jeg er visst sånn som får veldig mange symptomer med en gang...Fikk større og ømme bryster før forventet mens, rett etterpå kom den ekstreme trøttheten, og ekstreme kvalmen....(som fortsatt er tilstede)....Er oppe på do alt i fra 1-4 ganger om natten, murringer i både mage og rygg, og stikkinger.... Huff, sku ønske jeg var en av de som ikke fant ut at jeg var gravid før jeg vare 2-3 mnd på vei

Jeg har stikkinger i underlivet/nederst i magen og er stuptrøtt hele døgnet, ellers ingen tegn her heller. Så lenge alt er bra er jeg superfornøyd med det

Jeg har ømme pupper, oppblåst mage og stikninger u.navlen.. kvalme/oppkast kom presis 7+3 uker, sliter ennå med dette, men er nå litt mildere :)

Trettheten har kommet! Holder på å sovne her jeg sitter, på jobb! Kjenner det kan bli en lang dag. Ser allerede frem til bussturen hjem fra jobb og håper det er mye kø slik at jeg kan får meg en halvtime på øye:-)

Ellers er jeg veldig oppblåst, men luften kommer heldigvis ut. Ikke så kult å stadig måtte sleppe en fis, men heller det en mageknipe for at den ikke får komme ut.

Jeg har heller ikke så mange symptomer, men nok til at jeg kjenner på kroppen at 'dette er ikke normalt'. Trøttheten kom over meg i uke6. Hjelper å få sovet skikkelig hver natt, men går fortsatt rundt med trøtthetsbølger som skylder over meg og er sååå klar for senga tidlig på kvelden. Litt småuggen på morningen, men skal absolutt ikke klage. Ellers har jeg av og til litt ektra luft i magen og kan i ny og ne kjenne bittelitt 'stikking' i magen, men er lite av det. 
Så vi får bare prise oss lykkelige for et hittil forholdsvis problemfritt svangerskap :-D

Back
Topp