Oppdatering kjøretime

[miss]

Forumet er livet
Gjekk jo kjempefint jo! Hehe Skal ha kjøretime neste veke alt igjen, så dette blir gøy! Fekk til og med besafe-gravid bilbelte å kjøre med
Kjørte vel i nesten 1,5 t i trafikken, hehe, hadde et par bommerta med kløtsj og brems, men da skal me øva på neste gong
Krabbekjøring og bakkestart blir det neste gong Og så å sjå laangt framover når eg kjører på veien, blir lettdistrahert i svingene..

Men eg er fornøyd! Og det virka som kjørelæraren min var og, snakka litt om dei ulike modulane. Og at me måtte prøva å få kjørt masse framover no, så kanskje eg får gjort mesteparten som trengs!! Hadde vært fint å fått det meste unna til fødselen i alle fall! Kanskje til og med blitt ferdig!?!
Han skulle i alle fall ikkje på ferie før 20.juli, så fram til dess blir det nok kjøring på meg Kanskje ein gong i veka eller meir, får sjå..

Så bra kjøretimen gikk bra..
Håper du får unna det meste før fødsel, hadde nok vært ekstra kjekt å væere ferdig til fødselen..
Krysser fingrene for deg.. [:D]

Flott at kjøretimen gikk så bra [;)] Satser på at du er ferdig med kjøretimer før augustsnuppa di kommer [:)] Da er alt i boks vet du [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Flott at kjøretimen gikk så bra [;)] Satser på at du er ferdig med kjøretimer før augustsnuppa di kommer [:)] Da er alt i boks vet du [;)]

Høret ut som dette gikk flott ja[:)][:)][:)] Masse lykke til videre og satser på dette går som smurt, så du rekker å bli ferdig før fødselen[:)]

Da for du ha lykke til.....håper at du har lappen snart[:)]
Men du for kjøre forsiktig med baby i baksete når den tiden kommer snuppa[;)]

Så bra[:)]Du får ha lykke til videre[:D]

Back
Topp