Frisøren87
Glad i forumet
Hei.
Har ikkje vært så veldig aktiv de 2 siste ukene, men har hatt ei lita jente som har vært sjuk å itillegg har eg hatt mye å gjør på jobb, så har ikkje hatt så møye tid til overs...
Eg e i storform sjøl... Ikkje noge kvalm eller noe plager... [:D]Herligt[:D]
Ellers så har eg ein liten følelse at der e 2 stk inni magen min....
Viss eg ska samenligna kor stor magen min e nå å sist svangerskap så ser eg ut som om eg e 13 uker...
eg vett at magen kommer fortere frem med nr 2, men nå kan eg ikkje sjule magen lenger... Vil ikkje at omverden heilt ska finna ut ennå at eg e gravide, men kansje om 3 uker...
me har sagt d t de nærmaste i familien men hadde håpt at me kunne venta t eg e 12 uker med å sei d t de andre[;)]
Ska t legen i morgen, ska bli spennande å se om eg får hørra hjertelyden[:D]
Sånn ellers koss har helgen deres vært?
klem[:D]
Har ikkje vært så veldig aktiv de 2 siste ukene, men har hatt ei lita jente som har vært sjuk å itillegg har eg hatt mye å gjør på jobb, så har ikkje hatt så møye tid til overs...
Eg e i storform sjøl... Ikkje noge kvalm eller noe plager... [:D]Herligt[:D]
Ellers så har eg ein liten følelse at der e 2 stk inni magen min....
Viss eg ska samenligna kor stor magen min e nå å sist svangerskap så ser eg ut som om eg e 13 uker...
eg vett at magen kommer fortere frem med nr 2, men nå kan eg ikkje sjule magen lenger... Vil ikkje at omverden heilt ska finna ut ennå at eg e gravide, men kansje om 3 uker...
me har sagt d t de nærmaste i familien men hadde håpt at me kunne venta t eg e 12 uker med å sei d t de andre[;)]
Ska t legen i morgen, ska bli spennande å se om eg får hørra hjertelyden[:D]
Sånn ellers koss har helgen deres vært?
klem[:D]