Oppdatering ifm morkakeprøven.. Og UL

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Da har vi vært på nok en UL (organsjekk), og alt så fint ut! Legen sa at ut ifra det hun ser, så finner hun ingen antydning til noen som helst form for vekstavvik, defekter etc... Så hadde det ikke vært for den tidlig UL så ville de ha klassifisert dette som en helt frisk og fin baby..​
Det endelige svaret på morkakeprøven var ikke klart enda, da forskerne hadde funnet en normal fin kromosonstring, men de hadde også funnet litt for mye arvemateriale som de ikke ante hva var for noe, de hadde sjekket opp mot alle sykdommer, men ingen matchet, så idag har både jeg og sambo avlagt blodprøve, slik at de kan se om en av oss har noe lignende.. Legen mener at det er "ubetydelig" for hadde det vært noe alvorlig feil, så ville det kommet frem på UL.. Så mulig det er en "naturlig unormalighet"...

Iallefall så var alle organer, bein osv på plass, utrolig hvor eksakt de UL aparatene er.

Siden det er bare 2 uker til OUL så ville de ikke tippe kjønn eller forandre på temin, fikk dato 04.april :-)

Jeg og sambo har bestemt oss for at blodprøvene idag er de siste prøvene de får ta, klarer ikke forskerne å finne ut av det nå, så får de bare inrømme at slaget er tapt ;-) vi vil iallefall fokusere på det ul sier og prøve å glede oss fremmfor alt styret fra forskerne..

Så bra at alt ser bra ut:) håper de er for nøye og den lille er frisk som en fisk ;)

Så FANTASTISKE nyheter!!! =D Spennende å se på oul hvilket kjønn det blir da =) Vi skal på oul ca samme tid, 2 april ;)

Så FANTASTISKE nyheter!!! =D Spennende å se på oul hvilket kjønn det blir da =) Vi skal på oul ca samme tid, 2 april ;)

Ja, det blir spennende:-)

Så bra at alt ser fint ut :)
Satser på en naturlig unormalitet, de finnes det jo også mange av vil jeg tro.
Synes det høres fornuftig ut at dere fremover vil fokusere på det de sier på ul og glede dere over lille i magen :)

Back
Topp