oppdatering i forhold til veslas uvi...

3barnsmor*30

Forumet er livet
I dag var urinprøva nesten helt fin. det var litt høyt med leukocytter, men før helga ver det både blod og masse annet i urinen. Så det nye antibiotikaen virker i hvertfall!!!!!

I morgen og onsdag er det innleggelse på riksen for div røntgen og ul av nyrer og urinsystem. Er spent på det altså!!! Men det blir godt å få greie på litt mer da!!!

Hipp hurra for ting som virker!!!
Ønsker dere all mulig lykke på riksen! Håper dere finner ut av tingene og at dere slipper så mange bekymringer fremover [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Klatten

Ønsker dere all mulig lykke på riksen! Håper dere finner ut av tingene og at dere slipper så mange bekymringer fremover [:)][:)][:)]
Har sikkert ikke fulgt med i timen jeg[8D], hva er begynnelsen på denne historien? Hva skapte bekymringen liksom?

Så bra at prøven nå var så mye bedre[:)]
Sikkert spennende med utredning, håper alt går så bra som overhodet mulig[:)]
Lykke til[:)]

ORIGINAL: cella

ORIGINAL: Klatten

Har sikkert ikke fulgt med i timen jeg[8D], hva er begynnelsen på denne historien? Hva skapte bekymringen liksom?

Det ble oppdaget utvidet nyrebekken på ordinær ul i uke 19 (altså i februar), så vi ble fulgt opp med ul på riksen annen hver uke resten av svangerskapet. de lurte på om det var dobbelt nyreanlegg på den siden... men det har de ikke kunnet se ordentlig enda..
hun ble født med utvidet nyrebekken og utvidet urinleder. (urinblæra og urinrøret var fint)
så vi visste hun var veldig utsatt for å få uvi... hun var til ul av nyrene på sykehuset her da hun var 3 uker, og de konstaterte at det var som på siste ul på riksen to uker før hun ble født.

og nå skal hun altså legges inn på riksen i morgen for mer undersøkelser..
det kan ende med operasjon på henne etter hvert, men dette vet vi lite om foreløpig.. får muligens mer svar i løpet av de neste dagene.

ORIGINAL: overasket

Så bra at prøven nå var så mye bedre[:)]
Sikkert spennende med utredning, håper alt går så bra som overhodet mulig[:)]
Lykke til[:)]

Så bra at ting er bedre [:D]

Så bra den nye antibiotikaen virker [:D]
Lykke til på sykehuset, håper alle undersøkelser går fint for dere [:)]

Akkurat ja. Da har jeg fått med meg litt likevel, for jeg husker litt nå når jeg leser det på nytt. Håper alt går fint på alle tester o.l Jeg selv ble operert for dobbelte nyreganger da jeg var fire eller fem år. Hadde mange uvi selv. Lykke til!

Så bra den nye antibiotikaen virker
Lykke til på sykehuset, håper alle undersøkelser går fint for dere

Så bra det funker..

LYKKE TIL I MORGEN [:D][:D]

Masse lykke til i morgen, vi skal tenke på dere!

Lykket til!!

Back
Topp