Oppdatering - hoste

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
ok, så jeg har hatt en grusom hoste i 8 uker. Det har vært helt forferdelig. Jeg har ved flere anledninger vært hos fastlegen som sa at det ikke var noe å gjøre med siden jeg er gravid. Så fikk jeg nok og dro til en privat lege. Hun mente det var magesyre, og skrev ut en resept på medisiner mot dette. Jeg er nå på dag 3 av disse, og jeg er MYE bedre. Poenget mitt er, ingen hoste varer i 8 uker uten at noe ligger bak!!

Huff, så slitsomt! Hoste er til å bli gal av. Men det skal jo gi seg når det skyldes forkjølelse, så jammen bra du fant ut av det.

Godt du får behandling som hjelper nå ihvertfall. Leit å bli avvist og ikke hørt

Eg har hosta i 10 veker. Men det er ikkje noko anna enn tørr/slimhoste som følge av forkjølelse. Så det er faktisk mulig, sjølv om det er noko drit. Har prøvd magesyrenøytraliserande og hostesaft uten hell. Heldigvis på bedringens veg, men hoster og brekker meg masse. Spyr om eg drikker P-Max og hoster inntil ein time etterpå... så SJUKT lei!

Uff, så kjedelig at du har plagdes så lenge! Men utrolig godt at du får behandling som fungerer:) Fortsatt god bedring:)

Back
Topp