Oppdatering herfra

julina

Betatt av forumet
Hei dere.
I dag våkna jeg med skikkelig vondt i magen. Eller, jeg har hatt vondt hele helga, men prøvd å ignorere det. Støvsuga hele huset i går, sikker det som var dråpen.
Føltes som tannverk, ømt og veldig vondt å sitte.
Legen sendte meg på sykehuset for sikkerhetsskyld, han kunne ikke finne noe galt.

Dritstressa da gyn begynte med å forklare at spontanabort er vanlig osv.
Da hun startet undersøkelsen hadde hun vendt skjermen slik jeg ikke kunne se..
Så sier hun:
"Neimen hei lille venn!"
..... Om jeg brast i gråt!
En spinn levende baby i magen min. Armer og bein gikk i ett bankende kjør <3 hjetet slo 171! Kult!:)
Alt helt fint:) babyen var helt perfekt! Ble satt frem en dag, 10+4 i dag:)

Jeg har visst en stor muskelknute på livmora som gjør at magen min ser større ut og har vokst raskere enn vanlig. Dette er visstnok ikke farlig, men kan være ømt og vondt.
Venter på svar fra fastlegen min i morgen ang sykemelding. Jeg er så sliten og øm, at jeg kaster inn håndkleet og håper på noen dager borte fra jobb.

Så kjekt at alt står bra til med den lille:)
Muskelknute på livmora høres vondt ut. Håper du får en sykemelding:)

Hei dere.
I dag våkna jeg med skikkelig vondt i magen. Eller, jeg har hatt vondt hele helga, men prøvd å ignorere det. Støvsuga hele huset i går, sikker det som var dråpen.
Føltes som tannverk, ømt og veldig vondt å sitte.
Legen sendte meg på sykehuset for sikkerhetsskyld, han kunne ikke finne noe galt.

Dritstressa da gyn begynte med å forklare at spontanabort er vanlig osv.
Da hun startet undersøkelsen hadde hun vendt skjermen slik jeg ikke kunne se..
Så sier hun:
"Neimen hei lille venn!"
..... Om jeg brast i gråt!
En spinn levende baby i magen min. Armer og bein gikk i ett bankende kjør <3 hjetet slo 171! Kult!:)
Alt helt fint:) babyen var helt perfekt! Ble satt frem en dag, 10+4 i dag:)

Jeg har visst en stor muskelknute på livmora som gjør at magen min ser større ut og har vokst raskere enn vanlig. Dette er visstnok ikke farlig, men kan være ømt og vondt.
Venter på svar fra fastlegen min i morgen ang sykemelding. Jeg er så sliten og øm, at jeg kaster inn håndkleet og håper på noen dager borte fra jobb.
Oj, muskelknute der. :/ hvordan kan den løses får å si det slik? Vet når ein får i nakken/skulder og rygg er det trening og medesiner( betennelsesdempende)

Hva utrolig bra at alt hva fint med lille spire <3

Godt å høre at alt var bra. Håper du får hvilt deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så kjedelig med muskelknuten :( Får håpa an forsvinne på mirakuløst vis :P
Men kjempekjekt med spireliten :O

Godt å høre at alt var bra med den lille:-) får håpe du får slappe av litt nå:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk alle :) foreløpig er ikke knuten i veien, men hun mente de kommer til å kommentere den på ordinær ul og vite om de må gjøre noe da. Tror det kommer til å ordne seg selv;)

Back
Topp