Oppdatering herfra!

~SannaMor~

Glad i forumet
Føler jeg har vært litt fraværende herfra i det siste, men kommer litt oppdatering nå[:)]

I morgen starter vi med flytting til den nye leiligheta [:D] Overtok den idag, så nå gleder vi oss maaasse til og flytte inn dit også, blir ihvertfall iløpet av helga [:)]
Tok med Liam dit i ettermiddag, og hang opp lynet(mcqueen) gardiner og gulvteppe (også lynet), så han virkelig fikk feelingen av stor gutt rommet sitt[:D] Må bare hente senga vi har reservert imorgen osv, så blir det superbra[:D] og mens vi var der, så måtte han jo bæsje (hadde bleie på), og ville ikke sitte i bilstolen og kjøre hjem så vi fikk skiftet bleie.. Så da var det bare og ringe mamma og gå 2 blokker bortafor til hu og fikk skifta bleie[;)] Så det er nok veldig praktisk med mamma 30m bortafor ja[;)]

Kenneth har endelig fått fast 100% stilling, syns det er veeeldig godt og ha litt mer fast lønn istedet for at det går på timer, selv om lønna kan variere litt da det er fastlønn + provisjon [:)]

hmmm.. er det no mer positivt... øhm..

vel.. gamlebilen vår,Audi'n fant jo ut forrige uke, at den ikke gadd/ville ikke være med oss mer, så midt på ene brua, midt i sentrum en tidlig morgen, bestemte den seg for at nå gidder jeg ikke mer og streika.. fikk den sjekka da, om det var verdt å reparere, da den er ganske gammel.. Men det måtte ny motor til, så dessverre.. Den må nesten ta kvelden..

Nå driver vi og prøver å bestemme oss for ny bil.. Ja, funnet bilmerke/type osv.. Men vi står nå mellom 2 stk[8D] Må bestemme oss på mandag evnt. [:)]

Oppsummering

Vi flytter¨
Fast jobb på gubben
Ny bil
¨
Ooooog: Jeg har fått meg kaffemaskin av kjæresten min til bursdagen Digger den rett og slett [:)] Er en av de Dolce Gusto som har kommet [:)]

Godt å høre det går bra med dere Sanna.
Kjempe glad på deres vegne at KEnneth har fått seg fast jobb.
Snille Kenneth som gav deg kaffemaskin da.Kan tenke meg Liam var glad for rommet sitt.
Du får selnge ut noen bilder når dere er komt i orden.

ORIGINAL: unemoren

Godt å høre det går bra med dere Sanna.
Kjempe glad på deres vegne at KEnneth har fått seg fast jobb.
Snille Kenneth som gav deg kaffemaskin da.Kan tenke meg Liam var glad for rommet sitt.
Du får selnge ut noen bilder når dere er komt i orden.

[;)]

Back
Topp