oppdatering herfra

Cecilie1986

Betatt av forumet
Hei jenter!
Har ikke vært her spesielt mye i det siste... Har vært sån utrolig kvalm, så er sykemeldt fra jobben, denne gangen er tydeligvis trenden at jeg skal kaste opp om natten og være zombie om dagen ZZZZzzzzz[8D]
Var på UL i går (blir så bekymret når jeg ser hvor mange her inne som har mistet) og så et bakende hjerte
Gynekologen vi var hos, mente at jeg er 6 dager kortere enn det jeg er, men velger å la tickeren min stå slik den er til etter ordinær UL[;)]
Håper alt er bra med alle her inne og at ingen fler må dra fra oss nå!

uff den kvalmen er kjip.. sliter med den jeg og[:'(][:'(]

Herlig å se krabaten med et bankende hjerte. Var så heldig å få opleve det selv i går

SÅåååå herlig...gratulerer så myyyye med vellykket ul,så godt og lese sånt....[:)]

Kvalmen er ikke noe særlig,orker ikke lukten eller tanken på middag så her går det i brødskiver med tyyyynt lag smøreost og nudler omdagen siden det er det eneste som ikke kommer opp[:'(][:'(]
Men det er jo vært det uti november da...[:)] Selv om det er noe DRIIIIIIT nå

Åh, kjedelig å bli satt tilbake 6 dager da! Det virker jo som det plutselig ble lagt på en ekstra liten evighet [:D]

Håper kvalmen lar deg være snart så du får sove godt, og super kjekt at du fikk se en bankende hjerte hos gyn!! [:D]

ORIGINAL: vimsemaja

Åh, kjedelig å bli satt tilbake 6 dager da! Det virker jo som det plutselig ble lagt på en ekstra liten evighet [:D]

Håper kvalmen lar deg være snart så du får sove godt, og super kjekt at du fikk se en bankende hjerte hos gyn!! [:D]

Utrolig kjedelig ja, men tar det allikevel med en lite klype salt. Vet faktisk hvilken dag denne her ble unnfanget[8D] Ble også satt tilbake 14 dager da jeg gikk gravid sist, og det viste seg å ikke stemme i det heeele tatt. I tillegg hadde gyn litt dårlig tid så gikk litt fort i svingene tror jeg.

Back
Topp