oppdatering...*hastetime på ul idag*

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
har de siste ukene hatt litt småblødninger...ikke hatt noe vondt med vært veldig redd såklart... nå i helga fossa det ut....var sikker at jeg mista....
fikk ikke komme til sjekk for de trodde ikke det var alvorlig nok siden jeg ikke hadde vondt/ikke var friskt blod som kom/fikk inn hjertelyd på doppler...
men inatt skjedde det igjen...sovna med ei ganske tjukk olabukse inatt... og den blødde jeg gjennom...
ringte jm, hun tok dette heldigvis på alvor..ble en "øyeblikkelig hjelp time"

ALT ER BRA!!!!!!!
så lille spiren med en gang... noe så fantastisk!!! hørte hjertet, gyn. fant ingenting galt! absolutt alt så helt normalt ut!både med meg og baBY.
Fikk streng beskjed om å roe ned helt.. ikke jobbe(ble 100%sykemeldt), ikke stresse, ikke noe sex...å ungene må helst være i bhg hver dag... får bare lov løfte de om jeg må!
så sånn gikk det! jeg er så utroolig glad nå!!!!

ikkkke quote

så bra at alt var som det skulle med deg og babyen...

blir du sykemeldt ut sv.skapet? el bare over en periode?

håper du har full plass til dem i bhg?[:)]

nå er det sløvings på deg hver dag regner jeg med?[8D][;)]

Så bra!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

så bra at alt var som det skulle med deg og babyen...

blir du sykemeldt ut sv.skapet? el bare over en periode?

håper du har full plass til dem i bhg?[:)]

nå er det sløvings på deg hver dag regner jeg med?[8D][;)]

er veeeldig letta!!! vært noen grusomme uker...
er sykemeldt 2 uker til å begynne med.. skal tilbake til sykehuset om 2 uker(ordinær ul).. håper blødningene har stoppa  helt til da.. har så lyst å kunne jobbe,,,hvertfall litt...
ikke full bhg plass nei.. men nesten.. eldste er 80%(4 dager i uka), minste 60%(3 dager i uka)

tar ingen sjangser nå.. kommer til å være kjempeforsiktig med alt...selv om det kommer til å bli mye sløvings ja[&:][:)] 

Skummelt med slike blødninger, så du får ta det helt med ro nå ja. Godt å høre at den lille spiren hadde det bra[:)]

ORIGINAL: firsttime1

ååh så godt å høre at alt er bra da [:D][:D]. må være den beste beskjeden i verden en vordende mor kan få høre etter d du har vært gjennom

det var virkelig det!! mens jeg venta på å komme inn til den timen holdt jeg på å spy, og fikk kjempevond i magen... tenkte det verste, og var forbredt på at jeg var på vei til å miste,,,
Jeg er bare så utrolig glad og lykkelig nå

Så bra å høre! [:)] Bra du ble tatt på alvor!

så bra![:)] fint å høre at jordmora tok deg på alvor[:)]

Huff så grusomt!!!!! Er kjempe glad for at alt har gått bra med knøttet! Vi har jo ikke råd til å miste noen barn!!!

Så nå legger du deg ned, med beina høyt og tar livet med ro!!! Det er en ordre![:D][:D][:D]

Så flott at alt var bra da! Slet mye med sånne ting i forrige svangerskap og vet hvor vanskelig det føles og hvor godt det er å se at alt er bra!!

Så godt å høre at alt er bra med spiren!!

Nå må du bare høre på dem og ta det helt med ro fremover!!

så bra at alt sto bra til[:D] du får kose deg og ta det med ro du da!

nå sletter jeg snart tråden...vil bare si tusen takk for gode ord fra dere jenter..[:)]
er utrolig deilig å endelig kunne slappe av uten å måtte bekymre meg.de siste ukene har virkelig vært grusomme..
men nå ser jeg faktisk frem til ordinær ul om nøyaktig 2 uker[:)][:)]

Back
Topp