Oppdatering fra ultralyd i Trondheim:)

Jordbærjente

Glad i forumet
Da har jeg vært i Trondheim på tidlig ultralyd. Jeg var der i uke 12+5. Der tok de masse mål og alt så ut som at lillen i magen har det bra, men tørr ikke slippe jubelen helt ennå. Vi har hele tiden sagt at vi ikke skal vite kjønnet, men jeg var nødt å spørre når jeg var der. Hun sa det var veldig tidlig ennå til å se kjønn. Siden alle har små tisselurer rundt uke 12 og i uke 14 var det utviklet helt for å se kjønn. Men hun kunne med stor sannsynlighet si at denne aktive krabaten i magen hadde begynt å utvikle seg til en lillesøster <3
Vi har to jenter fra før, 2 og 4 år:) Så det kommer nok til å bli hardt for pappaen i huset med tiden. Heldigvis har vi to store bad. Lillesøster i magen vinket til oss. Tok tommelen opp og klødde seg i hodet. Det var så fantastisk. Hun var også sta og bestemt under ultralyden akkurat sånn som hennes to søstre. Jeg skal tilbake til Trondheim i uke 20. Ser alt bra ut da med lillesøster skal nyheten fortelles. Vi vil være helt sikker på at alt er bra før det fortelles til familien :)

Hun er hele 6 cm og her kan man se hånden veldig godt. Synes det er så fantastisk <3 <3 <3

Vedlegg

• bilde.JPG
    bilde.JPG
    28,4 KB · Visninger: 94
Så fin liten sjønning,ja det er jo helt fantastisk å se de små i magen.bilde var kjempe fint så bra at alt så bra ut!

Så innmari søtt! :D

Så godt at alt så bra ut! Og så nydelig bilde, herlig med de bittesmå fingrene :)

5 fingre...:) så bra alt så fint ut. Utfordrende, men kjekt med tre søstre:)

håper jeg får like bra bilde i uke 12 -13 også

Å så fint bilde! :)

Back
Topp