Oppdatering fra UL

Gullet08

Betatt av forumet
God fredagskveld mine augustsnupper[:D]

Jeg er i lykkerus idag!
Vi var på ultralyd idag og fikk se en liten akrobat på skjermen, som lå så fint å poserte til jordmoren!
Super jordmor som peike og viste og forklarte! Merker at denne gangen så såg jeg mye mer enn med forrige! Så det var veldig kjekt!
Alt sto kjempebra til og det så ut som jeg ruget godt sa hun, det var ikke en liten baby[;)] magen var litt større enn normalen, noe som bare var bra[:)] så mye god næring[;)] hehe...får håpe det ikke blir så altfor stort[;)]

Vi fikk mange fine bilder, også av hender og armer! fine små tær og fingrer[:)]

Terminen ble skrudd 5 dager tilbake fra menstermin, så 20 august istedenfor 15. Så er 18+2 idag[:)]

Så storebroren får seg en liten lillesøster[:D][:D][:D]

Her er ett lite bilde av vår turner, som virkelig turner godt inni magen[:D] hun holdt armene på knærne og begge armene på rompen!![:D]hehe...morro å se!!

Ha en superkveld jenter!! Feirer med litt snop idag jeg[:D] Bildet ble litt uklart, men er tatt med mobil..

Gratulerer med lille snuppa, også så hærlig bilde

Skal forresten på ny ultralyd den 20 april, ca uke 24, da skal de sjekke blodtilstrømningen i blodårene, for å finne ut om jeg kan risikere svangerskapsforgiftning denne gangen eller slippe det!
Så er jo kjempebra at de kan sjekke sånt[:D]

Gratulerer[:)]
Helskjønn jente[;)] nydelig bilde[:)][;)]

For et fantastisk bilde da! Må være et av de flotteste jeg har sett :)
Gratulerer så mye :)

gratulerer! Så koselig med en av hver da :) Tror alle jentene blir turnere inne her jeg, vesla mi lå også sånn :p

Back
Topp