Oppdatering fra UL

caka*

Betatt av forumet
Var jo på ultralyd i dag:) der så vi en frisk og fin liten karbat som bevegde seg og alt:)

Jeg er nå ca 9+5 så termin ble 1. juni,men jeg holder meg her inne jeg, for tviler på at dette blir noe junibaby uansett. (håper det er greit?;)) Jeg skal tilbake til han i uke 26, og fra da av skal han følge meg tett opp med tanke på den korte livmorhalsen min.  Var så koselig å være der, han begynte å vise oss bilder fra vi var der sist å greier:) 

klart du får henge med oss :)

er kort livmorhals grunnen til at du fødte tidligere sist?

Så flott at alt så fint ut! :)

blåkanin skrev:
klart du får henge med oss :)

er kort livmorhals grunnen til at du fødte tidligere sist?

Ja, hovedgrunnen i alle fall,  en uvi hadde nok sitt i si det også. Men da det ble oppdaget at jeg hadde kort livmorhals i uke 30/31 så var den på 13 mm mener jeg å huske, 25 mm er liksom den nedre grensa for hva den normalt skal være mener jeg å huske. Sykemelding og minimal aktivitet gjorde at hun holdt seg i magen til uke 34:) Men for all del, vi kan jo ha flaks og komme til termin denne gang:)

Så godt å høre at alt gikk bra på ul :) 
Jeg er også spent på hvilken vei jeg blir vippa på ordinær ul, men holder meg her inne :)
Mens-termin er 28. mai, (30. mai ved norsk regnemåte som er 2 dager mer enn i Sverige), men på tidlig ul mener jeg at jeg ble målt til 6 dager 'mindre' på vei enn jeg mener jeg er utifra el. Tok el-tester, så vet akkurat når el var, så jeg venter til ordinær ul med en mer endelig fastsettelse :)

Back
Topp