Oppdatering fra UL

Isol

Elsker forumet
VIP
Ja nå har vi vært på UL og for en opplevelse! Jeg var sååå redd for at det skulle være noe galt, så når vi fikk se den lille lå der å sprellte kom gledestårene <3 

Alt så helt perfekt ut og termin er 11. februar, men jeg kunne fortsatt bli satt noen dager tilbake på ordinær UL, og det regner jeg også med.

Hun prøvde å se etter kjønn og trodde det var ei lita jente siden hun så to streker som var akkurat som kjønnslepper. MEN det er alt for tidlig, så gleder meg til å se om hun har rett om 1,5 mnd :)

Her er lille babyen vår <3

Så moro, og deilig å se at alt er i orden :)

Så fint og klart bilde dere fikk av den lille da emoticon

SÅ artigUtrolig flott bildet og kjempe fint at det gikk fint og at alt er i skjønneste orden

Så herlig! Den følelsen er så bra, beste rus som finnes!

Ble det utvendig UL på deg også?

Så artig å se:)) Er helt utrolig at det er et lite miniatyrmenneske inni der uten at vi kjenner det;))

Åh så fantastisk herlig! Og for et nydelig bilde da! *smelt* :D

Gjett om jeg gleder meg til det er min tur nå, bare ei uke igjen!! Sitter litt med samme frykten som deg, at det skal være noe galt. Så jeg greier ikke å roe meg før UL timen er over altså.

Ja du har virkelig noe å glede deg til, helt fantastisk :D Håper alt er i orden med babyen i magen din også, gleder meg til oppdatering om en uke :)

Er veldig fornøyd med bildet ja, har 7 stk som er like fine, sitter bare å stirrer på de og smiler bredt her jeg sitter :D

Helt nydelig!! Tenker det var godt å få sett den lille og høre at alt var i orden. Gleder meg til jeg skal ha min også.

Å så fint bilde, og så bra at det gikk bra!  Jeg var også på ultralyd i går. Det var stoooort altså, å se det lille knøttet sprelle rundt der inne. Min løftet hånden som om den vinket... Smelt altså :) 

så flott at alt var bra med den lille og for et fint bilde. jammen er det forskjell på apparatene de bruker. var på ul denne uken, og fikk på langt nær så tydelig og fine bilder..

Så utrolig koslig!! Kan tenke meg at det var gøy å få se den lille, og så fikk jo du kjempe fine bilder med deg :-)

Så fint bilde! Gratulerer!

Det er vel et 3D bilde? Vårt 3D bilde ser hvertfall ganske likt ut. På vanlige bilder, 2D, blir det ikke så klart. 

ååååh såå søøøøt

Gratulerer så mye med vell overstått UL

Ååå jeg liker gladnyheter!! :-) Også så fint bilde av Knøttet <3>

*smelt* Så nydelig! Og så deilig å vite at alt er som det skal! 

Så bra at alt sto fint til! Var et fint bilde:) Vi har også vært på UL, var på mandag og alt var bare bra her også:) Var så redd at det skulle skjedd noe denne gangen også men heldigvis slo hjertet og alt så fint ut. Ble satt tilbake 5 dager da, men regnet nesten med det. Så da kan jeg ikke juble for 12 uker før på mandag.... Men så lenge alt fortsetter i denne retningen :)

Dette er vel 3D ja, kanskje 4D også? Sto ihvertfall 4D på skjermen, men vet ikke hva som er forskjellen ;p

Har noen bilder i 2D også, og de er jo så klart ikke like fine som dette, men vi ser at det er en minibaby ja :)

LineMa: Har tenkt på deg i det siste og ble veldig glad nå :D Noen dager blir nok de fleste justert på ordinær UL, så det har ingenting å si :) Ikke lenge å vente til mandag heller da :D

Så fantastisk! Også så herlig bilde. Blir spennende og se om hun har rett i at det kanskje er en liten jente, da blir det en av hver ;-) Gratulerer!!

Back
Topp