Oppdatering fra UL idag...

Marihøna!!!

Gift med forumet
Det er bare en igjen i magen av 3 :'( Nr. 2 har hjertet nettopp sluttet å slå på dessverre. Sambo vil ikke helt tro det enda, da det var ett elendig UL-apparat ho brukte. Nr. 1 ble målt til 2 cm og nr. 2 ble målt til 1,9 cm.
Det som er nå er at den kan skrumpe inn, eller jeg kan få blødning. Dersom jeg får blødning, kan jeg risikere å blø ut nr. 1 også. Dette her er grusomt. Så tar en liten pause herifra til jeg vet noe mer. Skal på UL til legen min på mandag, å ny UL på sykehuset om 1 uke... Kos dere så lenge, så oppdaterer jeg så fort jeg vet hvilken vei dette går.

Å nei!! :(
Ønsker dere lykke til, og dette SKAL gå bra. 
Krysser armer og bein for dere. 

En kollega av meg opplevde det samme etter ivf. Over flere ul kunne de se at ene tvillingen ikke utviklet seg som den skulle. Hun kunne liksom ikke tro på legen som sa det ikke ville gå bra, de SÅ den jo og hjertet slo. Men legen fikk rett.

Den andre tvillingen derimot er tenåring nå :-)

Det er gode sjanser for at dette går bra! Krysser alt jeg har for deg og lille spiren som klamrer seg fast!

Dette var triste nyheter, Marihøna. Kan ikke gjøre annet enn å sende deg en stor klem...

Det var leit... :,( ønsker dere lykke til og at den lille spiren som lever, klamrer seg fast. Skjønner godt at du tar en pause herifra. Ta godt vare på deg selv nå. Klem

Sender deg en stor klem!

Så trist håper det går bra. Krysser fingrene for dere.

Huff, dette var trist lesing. Blir litt vanskelig å vite hva man skal skrive, men gir deg en stor klem og håper alt går bra med den lille.

Så leit :(. Det er triste nyheter, men det kan fremdeles gå veldig bra med den siste. Krysser fingrene for dere!

Tusen takk alle sammen :) Vi krysser alt for at den siste spiren klorer seg fast. Den var akkurat som den skulle være, å den bevegte seg <3 Skal oppdatere så snart jeg vet åssen dette går, men det MÅ bare gå bra. Orker ikke tanken på å miste 3 spirer på 1 graviditet.

Huff! Håper alt kommer til å gå kjempe bra! Krysse fingran for dere!

Dette SKAL bare gå bra! Du skal ihvertfall ha en beibis det må du bare<3 Håper du fortsetter å være her å at alt er bra med lille i mnd fremover!

oi da! Håper det går bra med den siste friske inni magen din! :) Krysser fingrene for deg!

så trist å lese at spire nr 2 er borte :-(

Krysser alt eg har for at sistemann kjemper og blir der inne og vokser seg sterk

Klem <3

1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Å nei!! :(
Ønsker dere lykke til, og dette SKAL gå bra. 
Krysser armer og bein for dere. 

signerer

Ånei ånei ånei ånei!!!! Dette skal jo ikke skje!!!!!! Å vennen....... Håper så inderlig at det var apparatet som feilet!!!! Stor klem til deg!

Krysser fingrene for alt alt skal gå bra med den lille spiren... Klemmepå..

Å nei å nei.. Sitter her med tårer i øynene!! Det finnes ikke ord for dette! 
Skal krysse alt jeg har for deg og den siste spiren!! Man må aldri slutte å håpe og tro:)

Ta deg pause, gjør det du trenger og prøv å slapp av og ta vare på deg selv oppi dette!! 

Sender deg en kjempe stor klem:)

Back
Topp