Oppdatering fra time hos jordmor

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
HELDIGVIS ikke noe tegn til at det er svangerskapsforgiftning.. Det kunne være så mye annet også blandt annet at babyen trykker på nervene i ryggen osv.. Men alle prøver var fantastisk fine!!!!! [:D][:D][:D]

Skal til jordmorsamtale 10 Mai, da jeg har fått helt fnatt med tanke på fødselen... Så jordmor mente jeg burde ta en prat med jordmoren på sykehuset..Så vi kan finne ut hva vi kan gjøre med det.. I verstefall får jeg keisersnitt..noe jeg helst egentlig ikke vil. Å får jeg det så får jeg ikke føde normalt igjen noen gang!! Fordi 2 keisersnitt er grensen!!

Men alt i alt er jeg glad for at det ikke var noe forgiftning i hvertfall...

Skal på vekstestimering i uke 32. Altså den 20 april [:D] Blir spennende å få vite hvor stor hun er da å hvor stor de mener hun blir ved termin!!

Torsdag skal jeg til Gyn for ultralyd for å sjekke kynnerene min og livmorhalsen igjen..å at hun vokser [:)] Å fredag er det lege tid for å ordne sykemld resten av svangerskapet... Phuuuuuuuuu.... maraton uke..he he

åå det var flott å høre!!!

Det var gode nyheter[:D] Greit å få sjekka det, så slipper du å være bekymret.

men leit å høre at du gruer deg slik til fødselen. Håper samtale med jordmor kan berolige deg litt.

Å nå ble jeg glad[:D]
Håper jordmor kan forsikre deg om at fødsel er ok, det er jo en fantastisk opplevelse og skjønner at du gjerne vil oppleve dette, men når det er sagt, man skal ikke måtte gjøre noe for enhver pris, tenk på deg selv og barnet ditt du[:)]

Det var godt å høre [:D]

Her var det jo nesten bare herlig nytt! - gratulerer med vel overstått jm-besøk [:D] Fantastisk at de ikke fant noe tegn på sf!!

Håper du og jm får en god prat så nervene dine roer seg ang fødsel.

Husk å trekke pusten inni mella den hektiske uka da - og oppdater mer enn gjerne både det ene og det andre!!

-varm klem fra meg-

ORIGINAL: ThereseAa

men leit å høre at du gruer deg slik til fødselen. Håper samtale med jordmor kan berolige deg litt.

signerer[:)]

Så bra å høre da, har tenkt veldig på deg.[:)]
Får håpe samtale med jordmor kan hjelpe på fødsels angsten, man skal ikke gå rundt å grue seg for det.
Hehe, vet alt om sånn maraton uke, jeg har holdt på sånn i snart 2 uker nå og kjenner jeg er rimelig sliten av det.[;)]

Åh, så gode nyheter!

Selv har jeg også angst med tanke på fødselen og fikk en helt herlig samtale med ei flott jordmor på sykehuset. KS er ikke noe jeg vil uansett, da jeg heller vil ha smertene FØR babyen kommer enn etter. Og det var godt å få snakket litt om det som kommer[:D]

det var veldig gode nyheter, kjære deg! vi har visst litt like svangerskap vi to:) men hva slags smerter var det snakk om at kunne ha med sv.skapsforgiftning å gjøre?
tenker på deg! tøft med sånne svangerskapsbekymringer altså! er i litt samme båt gitt...!

ORIGINAL: kjerstinetta

det var godt å høre [:)] håper jeg får like oppløftende nyheter hos jm i morgen [:)]

men to ks er vel ikke grensen? det har jo alltid vært tre [8|] når ble det forandret?

Fikk beskjed om at grensen nå er 2!

Etter det får du ikke lov å føde vaginalt... [:'(]

Tusen takk for all omtanken[:)]

sign [:D]

Back
Topp