Oppdatering fra sykehussenga

BIBBI3

Forumet er livet
I går fikk jeg innvilga perm fra kl 12-20.. det gjorde utrolig godt å være hjemme litt. Fikk kosa oss sammen med middag og gått en tur ut og lufta oss.
I dag fikk jeg vite at blodverdiene mine var mye bedre og magen (væskeinnholdet) har krympa, så det går kanskje mot utskrivelse om ett par dager. Skal bli godt!!!!!!![:D]

så koselig og lese,nå ordner det seg skjønner du[;)] Lykke til videre i svangerskapet ¨så får jeg håpe at resten bare blir en fryd[:)]

Gleder meg og følge deg videre i svangerskapet[:)][:)]

så bra Irene, håper magen går raskt tilbake så du får komme hjem til familien fort!!!!

Så gode nyheter Irene[;)]

ORIGINAL: *Laila*

Så gode nyheter Irene[;)]

ORIGINAL: moskata

så koselig og lese,nå ordner det seg skjønner du[;)] Lykke til videre i svangerskapet ¨så får jeg håpe at resten bare blir en fryd[:)]

Gleder meg og følge deg videre i svangerskapet[:)][:)]

Så flott da![:D]

tirsdag og fremdeles på sjukehus.. dag 10.. fy altså.. at d går an å bli så lei *grave me ned*
e bedre, men dem vil ikje sende me hæm enda.. d bli sei dem berre... *sukk*

Savna Benjamin noe så aldeles!!!![:(]

ufff....skjønner du blir lei - ikke gøy å være borte så lenge fra sine kjære, med det er vel til det beste for deg får vi tro[:)]håper du snart får dra hjem nå - frisk og rask[:)]

Off ja, det må være vondt å være vekke fra gutten sin så lenge....[&o] Men krysser fingrene for at du snart er hjemme igjen, og at resten av svangerskapet går smertefritt!![:)] Stooor klem til deg [:)]

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Bens mamma

tirsdag og fremdeles på sjukehus.. dag 10.. fy altså.. at d går an å bli så lei *grave me ned*
e bedre, men dem vil ikje sende me hæm enda.. d bli sei dem berre... *sukk*

Savna Benjamin noe så aldeles!!!![:(]

Er det i Trondheim du er?

Skjønner det er kjipt å ligge på sykehus ja [:-] Er magen mindre oppblåst nå?

Nei, er i Molde... heldigvis.. så får jeg besøk iblant.
Øyner et håp om å komme ut i dag.. blodprøvene bestemmer!

Back
Topp