• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oppdatering fra snoopy81

Lille Mille

Gift med forumet
Fikk melding fra henne nå;

Da har jeg tatt blodprøve og UL, alt var i skjønneste orden [:D] Så da blir det innsett av 1 egg klokka 13.00, og 6 på frys [:D]

Jaaaaaa! Nå blir du ruger igjen snuppa! [:D] Og denne gangen skal det ende med riktig resultat! [:D] Tenk at dere også fikk så mange på frys da, det er helt genialt! Nå kan dere få mange søsken til gullegget du skal sette inn i dag [;)]
Kjempe lettelse å høre at det ikke var noen fare med den overstimuleringen, og at alt kan gå som planlagt! Jeg ble så glad på deres vegne jeg nå [:D] Hurra!

masse lykke til [:)]

ORIGINAL: Nesing

Kjempeflott! Lykke til med innsett og ruging i tiden fremover! [:)][:)]

Så flott[:)][:)][:)] Da blir det gullegget inn og satser på en haug med søsken[:D][:D][:D]

ÅÅÅÅÅh, så flott!! Hærlig at dere fekk på frys denne gangen!

Lykke til med innsetting, og krysser alt for positiv test om 14 dager [;)]

Så bra[:)]Masse lykke til[:D]

Tusen takk for at du oppdaterte for meg søte snille Lille Mille[:)][:)] Og takk for alle lykkeønskninger[:D] Da er jeg hjemme igjen, og ruger på gullegget[:)]

lykke til som ruger.

Gratulerer som ruger, masse lykke til med rugingen [;)]

Gratulerer så mye med rugingen på gullegget og krysser alt for positiv test om 14 dager[:)][:)][:)]

Da for du kose deg i rugeperioden og stell pent med deg selv, da steller du ogs pent med det som kan bli huleboeren din.

Ellers så flott med 6 i fryseren da, nå har du all grunn til å være fornøyd.

ORIGINAL: Ivara

Så bra! Gratulere som ruger [:)]

Så flott! Og supert med 6 på frys! Masse lykke til! [:D]

ORIGINAL: fano

masse lykke til [:)]

Back
Topp