Oppdatering fra Skytte76

Linni

Forumet er livet
VIP
Her er jeg og er rimelig sliten etter 12 timer med mase-rier som gjør vont.
Fått litt over 1 cm åpning og kom hjem ca 8 imorges.
Regnet med å se meg i kveld [;)]

Masse lykke til [:)]

Fra i går den 26/12.

(Hun har reist en tur på føden og hadde veldig vont.

Ønsker deg masse lykke til

Stor lykke klem [;)])

Oi.. Så spennende da! Kanskje atter en januardame blir desember mamma.. [:D] Lykke til Skytte[:)]

noe nytt fra henne i dag?
Håper smertene er over - enten hun har fått en "desember-glede" eller hun fortsatt venter på sin lille Januar-glede[;)]

Har ikke hørt noe siden i går kveld [;)]

Men de lar henne vel ikke ligge på sykehuset og ha det vondt hele natta uten at fødselen er i gang?[8|]

Nå vil ikke jeg svare deg for mye så ikke jeg skremmer deg enda mer [;)]
Men de ser an hva som er på gang eller ikke.

Spennende.
Kanskje det blir desemberbarn på deg da [;)][;)].
Lykke til! Jeg håper du får en lett fødsel.

Her er jeg tilbake igjen etter en slitsom natt[:'(] Fikk sove en times tid rundt 6- tiden imorges og har hatt et smertehelvete uten like[:@] Kom hjem i 8. tida på morran idag og har for det meste vært sengeliggende. Jordmora regnet med å se meg igjen ikveld, men skal prøve å knipe igjen enda litt til[;)] De verste takene er over, men de kommer tilbake så fort jeg begynner å gå[:'(] Ellers er det liten forandring, men jeg har det ihvertfall bra[;)] Takk for all omtanke[:D]

Ønsker deg lykke til skytte76. Hvis vi fortsetter slik i klubben så får vi ikke mange januarmammaer... hehehe...

Fikk meldig fra henne i sta at slimproppen hadde gått nå.
Så det går nok ikke så lenge før hun er mamma [;)]
Knip noen dager til [:D]

Ahhhh... det hørtes bra ut. Kan jo ta noen dager, men med det hu har vært igjennom så tviler jeg. Min slimpropp gikk for en stund siden, men ingenting har hendt.
Klem

Fortsatt lykke til!![:D]

Sender lykkeønskninger jeg også.

Back
Topp