oppdatering fra oss

dumidalia

Gift med forumet
Idag fikk jeg endelig ringt UNN! nå har jeg prøvd å ringe til de i en uke, men har aldri klaffet med telefontida der.. men i dag skulket jeg litt skoletime (fyy) og ringte for å snakke med de. litt oppløftende og litt deprimerende..
vi får starte ved neste mens 
så spørs det bare når den kommer... alt mellom 16.oktober og 16. november vil bli ansett som normalt for min del.. [:D]
hun skulle sende plan for behandling snarest, også skulle hun bestille medisiner slik at vi får de snart og er klare til oppstart. så da er det bare å ringe inn når jeg får mens. det blir sprøyter, muligens menopur, 75IE i en uke, før vi fyker til tromsø for ultralyd. gjenta om nødvendig[:D] hun sa at noen trengte 1 uke på sprøyter, noen trengte 3.. jeg håper vi kun trenger 1 uke, for det er langt til tromsø....[8D]

så spurte jeg jo i min negativitet om hva som skjer hvis kontrollert stimulering ikke får "ønsket resultat", som hun kalte det. vi får prøve 1 forsøk med kontrollert stimulering først, men det blir nok ikke ivf med det første.. Henteman ville at vi skulle prøve lengre på egenhånd først. [:(]  hvorfor skal det være så negativt å være ung i denne prosessen? vi har jo prøvd i over 3 år på egenhånd uten noe å vise til..
det var ikke henne jeg snakket med, da, så jeg kunne ikke begynne å diskutere det.. men det skal opp til alvorlig diskusjon hvis vi ikke lykkes..

men jeg er fylt av optimisme! og håper jeg slipper å krangle med Hentemann[:D]

Lykke til, godt å lese at det er din tur snart nå.

ORIGINAL: Apple

Vi får satse på at den kontrollerte stimuleringen fører til perfekte egg som igjen gir fullklaff for dere! Lykke til, håper mensen kommer før du tror! [:)]

Håpa detta funker og gir full klaff på første forsøk[:)][:)][:)] 

ORIGINAL: twinanne

Lykke til, godt å lese at det er din tur snart nå.

signerer[:)]

takker for lykkeønskninger, alle [:D]
jeg blir mer og mer spent for hver dag som går, mine forventninger til dette er skyyyhøye!
og mannen er ikke det spor bedre... han snakker hele tiden om når babyen kommer skal vi sånn og sånn... han har sett på forskjellige vogner på nettet og funnet en han syntes var stilig, og han har lest flere tester på bilstoler og annet utstyr. han er så søt når han kommer løpende inn i stua for å fortelle om noe nytt han har funnet ut

Back
Topp