Oppdatering fra oss..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Siste jeg skrev var at vi var inne på sykehuset den 6 desember. Myyyye har skjedd siden da. Den dagen var vi tilsammen hos lege og på sykehus i 11 timer. Endte med at vi ble sendt hjem med atter en pencilin kur. siden legene nå trodde d ikke hadde noe med rumpa hans å gjøre så var pencilinkuren rettet mot øvre luftveier. Etter endt kur på onsdag så hadde gutten skyhøy feber, så det bar rett til fastlegen. Abcessen i rumpa var mye værre og d kom mye puss. Vi ble sendt på sykehuset og har vert der siden. Lasse har vert gjennom operasjon og et utall av prøver. Lege etter lege sa at dette nå var fororsaket av rumpa alikevel :/ Men etter operasjonen så fant dem jo ut at det IKKE er den som lagen infeksjon i kroppen hans.... Vi har holdt på å gå på veggene her, den ene info ene dagen og en annen den andre. Et 10talls leger som har sin versjon og teori. Har vert så mye negativt at jeg orker ikke skrive alt. Men min mann ble til slutt så sint at han eksploderte på den ene kirurgen her(kirurgen bare gikk og inn kom en annen), og etter d så ble ting tatt tak i :) Han skal mest sansynlig ta UL av magen i dag, og skal ta en del prøver som skal sendes til riksen i morgen. I dag er han i kjempe humør, så håper at d går riktig vei for lille gutten vår nå. ♡

1387189339175.jpg
Endelig i godt humør ♡♡

★♡Tasta fra fonen♡★

Sender masse tanker og lykke til. Håper alt ordner seg med lille gutten deres :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff så trist med så dårlig opplevelse på sykehuset:( håper alt snur for lillegutt og at han nå blir frisk og rask uten mere plager! God bedring:)

Fine gutten ♡♡♡ håper det går deres vei nå!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Huffda! :/
Masse god bedring til lillingen! :)

uff..:( Stakkars dere.. Nå må det gå riktig vei snart.. Håper lillegutt blir fort frisk og gjerne før jul:):) Nydelig blidgutt:)

Ene slaget i tryne etter d andre :( Lasse hadde en blodprosent på 11 den 20 November i går var den falt ned på 8 :( noen andre prøver som også var blitt veldig høye i forhold til sist. Så han blør mest sansynlig små mengder fra tarmene sine. Han blir utredet i forhold til immunforsvar sykdommer osv. Er ikke rart tarmene hans blir ødelagte, 3 pencilinkurer etter hverandre, og nå er han i gang med 3 stk på en gang intravenøst.. Mammahjertet mitt tåler snart ikke mere :'(

★♡Tasta fra fonen♡★

Stakkars lille <3 sender stor klem og håper det blir bra snart :-)

Bv forum appen ♡

:( han har gode foreldre som står på for ham! Masse god bedringønsker sendes over! Klemmepå!

1387448683851.jpg

Da er vi på veg inn til Rikshospitalet. Der vil det bli tatt ul/rønken av mage og buken til Lasse + flere blodprøver. Blodprosenten hans er nå nede i 7,3 så går ikke den oppover må han ha blodoverføring :( CRP hadde heldigvis gått litt mere ned i går, men fortsatt over 100 tallet. Håper de finner et svar sånn at vi kan begynne å jobbe med noe istede for å gå rundt å ikke vite hva d er.

★♡Tasta fra fonen♡★

Stakkars liten og stakkars foreldre! Må være tøft å oppleve dette! Kjenner jeg får helt vondt inni meg.. Dere er knall tøff, stå på!
Krysser fingrene for dere og håper snart får mer svar og ting går rette veien.
Gode bedringsklemmer!

Stakkars liten og stakkars foreldre! Må være tøft å oppleve dette! Kjenner jeg får helt vondt inni meg.. Dere er knall tøff, stå på!
Krysser fingrene for dere og håper snart får mer svar og ting går rette veien.
Gode bedringsklemmer!
Bare signerer dette.. Får skikkelig vondt av dere.!

Ene slaget i tryne etter d andre :( Lasse hadde en blodprosent på 11 den 20 November i går var den falt ned på 8 :( noen andre prøver som også var blitt veldig høye i forhold til sist. Så han blør mest sansynlig små mengder fra tarmene sine. Han blir utredet i forhold til immunforsvar sykdommer osv. Er ikke rart tarmene hans blir ødelagte, 3 pencilinkurer etter hverandre, og nå er han i gang med 3 stk på en gang intravenøst.. Mammahjertet mitt tåler snart ikke mere :'(

★♡Tasta fra fonen♡★
Sniker fra oktober, vil bare sende deg en god klem! <3 dette må være helt grusomt å gå igjennom for dere alle, og jeg håper virkelig at deres lille skatt blir bra snart <3 Kjenner jeg blir helt på gråten, kan bare tenke meg den fortvilelsen dere kjenner :( Masse masse masse lykke til og god bedring !! <3 :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp