tobarnsmor2015
Flørter med forumet
Hei alle sammen. Jeg sa jeg skulle være flinkere til å være her i slutten av november, men har ikke hatt så mye anledning til å komme innom. Vil gjerne ha litt tid når jeg først stikker innom så jeg kan få oppdatert meg på hva som skjer her inne :) Håper dere alle hadde en kjekk første jul med de små. Det hadde vi :) Nathalie fikk være med å gå rundt juletre og fikk være med besteforeldrene på juletrefest, noe hun synes var kjempe gøy. Eller har det vært mye sykdom her hos oss. Lille snuppa vår har fra jul til nå rukket å habronkitt, øre- og halsbetennelse (x2) og nå omgangssyken :( Så jeg er rimelig lei sykdom.. Hun skulle egentlig ha begynt i barnehage 14. Feb., men å grunn av sykdom har hun bare fått vært der en dag. Satser på å få gjennomført tilvenningen denne uken når hun er frisk igjen :) Vi koser oss masse med 1 åringen vår, er veldig rart å tenke på at hun er 1 år allerede. Gratulerer med dagen til alle som har fylt 1 år av deres små. Så at det var mange som var gravid igjen, gratulerer så mye til dere og håper dere får et fint svangerskap :) Ellers går det bare bra med oss. Lille snuppa vår spiser godt og sover fint om natten, når hun er syk er selvfølgelig appetitten noe særlig og når hun har hatt vondt i halsen har hun ikke spist noe særlig så har nesten ikke gått opp i vekk siden desember. Men hun henter seg nok fort inn igjen når hunnå bare blir frisk. Hun sover også mer urolig om nettene når hun er syk, særlig de dagene hvor hun har feber. Håper dere andre også har det bra og gleder meg til å følge dere mer nå :) klem fra meg og Nathalie