Oppdatering fra oss

MonicaM

Elsker forumet
Mailykke <3
Poster den her også, siden det er flere som ikke er på den andre siden!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her har det vært noen ... ja, jeg har ikke helt ord for det jeg egentlig. Det har vært en tøff tid, men nå ser jeg jammen lyset i tunnellen!

Mannen ble operert for Trigeminusnevralgi på Rikshospitalet på tirsdag. Operasjonen gikk heldigvis fint - han er endelig kvitt de jævlige smertene. Nå trenger jeg ikke bekymre meg for han mer, og 6 uker som alenemamma går nå mot slutten! I dag blir han flyttet til sykehuset i Fredrikstad ( som jeg hater det sykehuset), men forhåpentligvis så blir han ikke der mer enn til over helgen. Han kan allerede drikke kaldt (alt han har drukket siden jul måtte varmes opp til 39 grader) og han kan spise varm mat igjen (maten måtte kjøles ned til 39 grader). Alt dette for å unngå annfall.

Lille snuska vår er i kjempeform! Hun sover om natten (det har hun alltid gjort), med unntak om en eller to matpauser. Om dagen er hun ei nydelig lita fornøyd jente, som smiler og prater som dagen er lang. Det er ikke noe grining - med unntak av når hun er trøtt og jeg kler på henne tøy for tur.

I forhold til hennes diagnoser så ble det som følger:
* Kumelkallergi
* Reflux
* Låsninger i nakke, bryst, rygg og bekken

Når alt dette kom på plass, så fikk vi ei ny datter som har det fint!

HURRA HURRA HURRA for at den lange vonde tiden nå går mot slutten!

Dette krones med at vi flytter inn i nytt hus om en drøy mnd eller to

Tusen tusen takk til alle dere søtinger som har holdt ut med syt og kommet med oppmuntringer både her, på BV og på Facebook. Dere er overskjønne - jeg er så glad i dere

Må bare si at dette er helt fantastisk!
Har tenkt mye på dere, fordi om jeg ikke er den flinkeste å gi gode ord.
Det har fått meg til å se ting i perspektiv her hjemme, når dagene har vært tøffe [:)]
Nyt tiden og lykke til med nytt hus [:D]

Takk takk [:D]

Gleder meg STORT til han kommer hjem til oss igjen!
Som frisk og fin mann [:)]

Nå ble jeg glad på deres vegne[:D][:D][:D]
Dette har dere virkelig fortjent!!
Gud - jeg har ikke ord for all den jævelheten dere har gått gjennom, noe jeg ikke unner min værste fiende engang[:(]

Du er drit sterk, Monica!! Bøyer meg i støvet!!!!

Stor klem til dere

HURRA for lyset i tunellen!! Virkelig gledelig å høre, tenkt masse på deg og dere.

Så utrolig godt å høre. Må si dere virkelig fortjener alt som er positivt nå:) Er ikke på andre sia nei, glemmer hele tiden å melde meg inn der. Så koooselig at du skrev det her også :):)
Ny tid i nytt hus en ny start på livet som bare må bli fantastisk[:D]

Så otroligt härligt för er alla! Å kom ihåg att du har vart helt super under denna tid. Det är lov att klaga! Kos er massa med det nya huset när den tid kommer. Njut tiden sammen. KLEM

så godt å høre [:D] kjempe godt å se lys i tunellen etter en periode med motgang!
håper alt ordner seg for dere nå! det fortjener dere!!

Så BRA alt ordner seg for dere...
DET fortjener dere virkelig nå.
Får håpe han kommer ut rett etter helgen så dere kan kose dere sammen som en familie

Masse klemmer fra så langt sør du kan komme[:D]

Så godt å høre når ting ordner seg :)

så godt å høre at ting er på rett vei:)

Så bra [:)] Bruk tiden framover godt og kos dere masse, det fortjener dere!

Så deilig at alt ordner seg!
Stakkars vesle snuppa, ikke rart hun har vært urolig...

Satser på at oppturen bare fortsetter og fortsetter....[:D]

Så bra at alt har ordnet seg[:)] Nå kan dere bare kose dere sammen[:)]

Jeg har ike ord for hvor gode nyheter dette var!!!
Ønsker deg en FANTASTISK helg, det har du fortjent

Back
Topp