Oppdatering fra olech :D

mmicha2

Glad i forumet
"Kl. 20.53 kom den fine lille gutten vår som en rakett til verden.
Jeg forløste han selv uten jm til stede :P. Det gikk litt vel fort for de. Jeg takker lystgassverdenen for at jeg klarte meg gjennom riene. Og vips trykket jeg han ut på to trykk. Fineste lille Selmeren min veier 3150 gr er 50 cm lang og 34 rundt hode. Helt perfekt med andre ord. "

ImageUploadedByBV Forum1377035580.441430.jpg

GRATULERER!!
Tøffeste fødselshistorien jeg har hørt på lenge! Nydelig lite nurk!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Naaawh! Så herlig! Klarer snart ikke vente når jeg ser slik. :)

Men what...? Var den historien for real eller er jeg lettlurt? Tøff dame uanz, det skal du ha Olech!

Gratulerer så mye!!! <3

Gratulerer så mye!:)

Naaawh! Så herlig! Klarer snart ikke vente når jeg ser slik. :)

Men what...? Var den historien for real eller er jeg lettlurt? Tøff dame uanz, det skal du ha Olech!

Gratulerer så mye!!! <3

Nei det er sant :) ikke hver dag det skjer ^^

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Åh, ingen til stede! Hjelpes! Gratulerer masse <3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Heia. Og tuusen takk allesammen. Joda det er nok sant. Jeg stod der i lystgassrus og fikk pressrier. Presset en gang og skrek at nå var hue ute. Min kjære fikk full panikk og løp ut i gangen å ropte på de. Og nei han fant ikke den røde tråden hehe. Jm,jm-student og barnepleieren fikk nok å stresse med da jah. Da de hadde hivt meg opp i senga og tatt av meg trusa så var det bare litt av magen og beina igjen inni der. Resten lå i trusa :). Her er ett dagens bilde av rakettforskeren vår ;).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1377089515459.jpg
    1377089515459.jpg
    116,8 KB · Visninger: 81
Heia. Og tuusen takk allesammen. Joda det er nok sant. Jeg stod der i lystgassrus og fikk pressrier. Presset en gang og skrek at nå var hue ute. Min kjære fikk full panikk og løp ut i gangen å ropte på de. Og nei han fant ikke den røde tråden hehe. Jm,jm-student og barnepleieren fikk nok å stresse med da jah. Da de hadde hivt meg opp i senga og tatt av meg trusa så var det bare litt av magen og beina igjen inni der. Resten lå i trusa :). Her er ett dagens bilde av rakettforskeren vår ;).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herregud! Du er tøff altså :) Men da gikk det i alle fall fort ;)

Gratulerer så mye igjen! :)

Back
Topp