Oppdatering fra meg!

Nullenusken

Forumet er livet
Da var forsamtalen ferdig, og vi har fått en del svar....
Sædkvaliteten var ELENDIG.... Kun 4% som fungerte sånn de skulle....
Så vi har nå fått planlagt ICSI....
Starter opp på neste syklus, så forventet uttak er uke 22....
Fikk langt regime, så begynner med spray først, og deretter Purgeon....

Er ganske skuffet over resultatene nå, men deilig at vi er igang!
Har fått resepter osv....
Snart vår tur nå! Kryss fingrene for at det fungerer!

Da skal vi ha uttak samme uka [:D] 22 her også [:D] jeg skal også på langt regime [:D]

Trist å få slike beskjedar, men heldigvis er det god hjelp å få! Oppstart er jo rett rundt hjørnet! Masse lykke til! [:)]

Krysser alt jeg kan for at icsi er tingen for dere[:D]
Masse lykke til[:D]

Godt dere er i gang nå, men trist med resultate da. Nå er det bare krysse fingrene for at alt skal gå rette veien... God påske

ORIGINAL: Nesing

Selv om det aldri er greit med dårlige prøveresultater, er det tross alt null problem for dere å bli gravide med hjelpen dere nå skal få! Det blir kjempespennende med oppstart rett rundt hjørnet. Ønsker deg alt det beste fremover og ikke minst lykke til med spraying, stikking og alt det andre. [:D][;)]

skjønner følelsene dine snuppa,fordi jeg vet jo så godt hva du hadde håpet på...

Men nå er dere faktisk i gang! Tenk det, snart er du sprayer,for noen dager siden var det "noen måneder frem i tid", nå er det "Nå"!!
Dette skal og kommer til å gå kjempebra! Å jeg er her for deg hvert eneste skritt på veien[:)]
Selv om det kanskje føles litt dumt og trist i dag, håper jeg du sitter igjen med gode følelser,får nå har dere en grunn,uvissheten er borte, og dere får den hjelpen dere trenger!

Stor klem[:)]

Masse lykke til [:D]

Synd sædprøven var så dårlig, men samtidig er det jo godt at dere har fått et svar på div.

Nå er det jammen ikke lenge til dere er i gang, det gikk plutselig så fort[:D]

Snart sitter spiren som støpt - det er jeg helt sikker på[:)]

ORIGINAL: siwro

Krysser alt jeg kan for at icsi er tingen for dere[:D]
Masse lykke til[:D]

Back
Topp