Oppdatering fra meg

*dreamer*

Forumet er livet
Ullevål ringte i sta, og vi er ikke uforklarlig barløse lenger. Etter utvidede prøver av sambo sine svømmere, viste det seg at de ikke var så bra som først antatt. Derfor ble forsøket gjort om til ICSI. 4 av 7 er befruktet. Det er vel ikke sikkert at det blir noen på frys, men jeg satser på at vi får satt inn et gullegg[:D] Innsett er på søndag. Grunnen til at vi må vente 3 dager før egget settes inn, er fordi det ikke er noen leger der i morgen. Hun som ringte sa at de kan se enda bedre hvilket egg som er best etter 3 dager, så det er jo en fordel[;)]

Sååå bra[:D]masse lykke til videre[;)]

LYKKE TIL[:D][:D][:D][:D]

Så bra de fant ut det da, ihvertfall. Da satser vi på at dette er det som skal til[:)]

ahhh.. så greit å vite hva grunnen sannsynligvis har vært da..
Lykke til på søndag[:D]

ORIGINAL: Nesing

Så flott uttelling så langt, *dreamer*! Lykke til med innsett på søndag og selvsagt lykke til med rugingen fremover! [:D][:D]

Signerer.

Så klart er det de beste gulleggene som er igjen snuppa   Her blir det bebis om 9 månder skal du se[:D] Når tid på dagen skal du dit på søndag?

Regner med det var godt å få en forklaring på hvorfor dere ikke blir gravide da[:)] Selvfølgelig er det minst et gullegg der[:)][:)][:)][:)] Masse lykke til med innsett[:)]

ORIGINAL: Nesing

Så flott uttelling så langt, *dreamer*! Lykke til med innsett på søndag og selvsagt lykke til med rugingen fremover! [:D][:D]

også er det vel kanskje litt greit å få en 'diagnose' å forholde seg til

Dette blir spennende frøken! Satser på at de 4 fortsetter å utvikle seg fint slik at det blir 3 på frys til søskenforsøk vettu!
Gler meg til oppdatering på søndag!! Wee[:D][:D]

kjekt å få en "diagnose" dere har noe å forholde dere til:) masse lykke til videre

Blant de fire er gullegget vennen[:)]

ORIGINAL: siwro

Sååå bra[:D]masse lykke til videre[;)]

sign

så bra da [:D]lykke til [:D]

Så fint med en forklaring på ting, og 4 av 7 egg er jo bra! [:)] 

Du skal se at dette går veien, *dreamer*[:D]

Back
Topp