Oppdatering fra meg

Temo

Forelsket i forumet
Hei alle snupper! Tusen takk for koselig hilsener mens jeg var på ferie, og ElinR sladret for meg. Blodprøven ble dessverre negativ, etter to svakt positive og to negative tester. Så da var det bare å gråte en skvett[:(] og stå på videre. Har hatt en deilig ferie, med god vin, mat og masse moro[:D]

Ringte riksen da jeg kom hjem og de hadde allerde satt av tid, starter opp med spray 18.november og planlagt uttak i uke 50/51! Så det går jo fort!! Var forberedt på litt venting på IVF..

Så nå gleder jeg meg til fortsettelsen[:D]

trist at dere ikke lykkes denne gangen[:(][:(][:(]men det er jo kjempe bra at dere får begynnt så fort med ivf og at dere har hatt en kjempe fine ferie[;)][;)][;)]lykke til videre.

ORIGINAL: t.t.h.

trist at dere ikke lykkes denne gangen[:(][:(][:(]men det er jo kjempe bra at dere får begynnt så fort med ivf og at dere har hatt en kjempe fine ferie[;)][;)][;)]lykke til videre.

Flott at du snart fåt komme igang igjen, at du har hatt en fin ferie og ser fram med opptimisme mot nytt forsøk! [:)][:)][:)] Bedre lykke neste gang! [;)]

Så bra dere får komme så fort i gang med IVF og da skal det bli andre resultater[:)] Masse lykke til[:)]

Oi! Nå ble jeg glad på dine vegne[:)] Har tenkt på deg de siste dagene siden du ikke har gitt livstegn, visste ikke at du var på ferie..... Godt å høre at du er ved godt mot. Har selv grått en skvett i dag, 3. aih endte i tr i dag. Vi skal i gang med 4. forsøk med en gang, og håper det blir siste; enten at det klaffer, eller at vi blir sendt videre til ivf-behandling. Siden dere kunne begynne med ivf allerede denne syklusen håper jeg det blir sånn for oss også. Var litt redd for at man havnet bakerst i køen igjen etter aih........

Lykke til med spraying, håper det er det som gjør susen[:)]

sign denne

ORIGINAL: RANDÅLF

Så bra dere får komme så fort i gang med IVF og da skal det bli andre resultater[:)] Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Nesing

Negative tester er det verste som finnes [:(], så jeg sender deg en stor trøsteklem ! Så heldige dere er som får starte rett opp på IVF med en gang og jeg håper hellet følger med dere nå som dere skal igang med dette .

Lykke til!

ORIGINAL: Blåmann

Oi! Nå ble jeg glad på dine vegne[:)] Har tenkt på deg de siste dagene siden du ikke har gitt livstegn, visste ikke at du var på ferie..... Godt å høre at du er ved godt mot. Har selv grått en skvett i dag, 3. aih endte i tr i dag. Vi skal i gang med 4. forsøk med en gang, og håper det blir siste; enten at det klaffer, eller at vi blir sendt videre til ivf-behandling. Siden dere kunne begynne med ivf allerede denne syklusen håper jeg det blir sånn for oss også. Var litt redd for at man havnet bakerst i køen igjen etter aih........

Lykke til med spraying, håper det er det som gjør susen[:)]

Så leit at også tredje runde med AIH ble negativ for deg, Blåmann. Ble veldig gledelig overrasket over at det gikk så fort å gå over til IVF. 

Tusen takk alle sammen. Ja, nå er jeg positivt innstilt for veien videre[;)]

Back
Topp