Oppdatering fra meg....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
OPPDATERING FRA DAGEN IDAG....

Sto opp kl halv ni, for å gjøre oss klar til å reise til Haugesund. Ventet å ventet... Ingen telefon kom. Begynte å tro at dagen kom til å ende med innsetting..
Mens vi satt på fergen, ringte telefonen.. Såg nummeret å skjønte vi bare kunne snu..
Eggene tålte ikke opptiningen...
Så nå sitter eg her å synes livet er ufattelig kjipt og urettferdig... Og er kjempe lei meg....

Nå har vi snakket med Klinikken igjen.
Skuffelsen måtte bare få legge seg litt..

Vi ser fremover, og vi var forberedt på at det kunne ende slik... Klinikken sender en ny plan til oss da vi ønsker å starte opp igjen med nytt forsøk. Så kunne vi velge hvilken mens vi ønsker å starte opp igjen på. Tror nok at vi starter på å starte på den menstruasjon som kommer nå, selv om det akkurat idag ikke er den letteste dagen...

Ånei [:(] det var triste nyheter. Håper at neste forsøket bringer gullegget [:D]

ORIGINAL: fano

Ånei [:(] det var triste nyheter. Håper at neste forsøket bringer gullegget [:D]

Lykke til neste gang!

ORIGINAL: Muppa

Neeei, så fryktelig leit. Stor trøsteklem !!! Men godt dere kan starte opp raskt igjen, håper dere kan finne gleden ved det om ikke så lenge...

Signere

Uff, det føles så forferdelig urettferdig når det skjer!!!! Bra dere får komme igang med nytt forsøk snart. Håper dere greier å se fremover og at det lykkes snart for dere! God klem fra meg

Signerer og sender over en trøsteklem.

Back
Topp