Oppdatering fra meg

*Bobbo*

Forumet er livet
Ser jeg etterlyst, koselig det. [:)][:)][:)]

Da er jeg tilbake fra første Ul etter at jeg begynte på sprøytene.

Eggene er for små ennå, så skal stikke litt til og tilbake på Ul på tirsdag.
Legen kunne se 6-7 på høyre side. På venstre side hadde jeg ikke så mange også hadde jeg en cyste,
men det var ingenting å beskymre seg over. Så da gjør jeg ikke det.

Legen regnet med at det ble uttak torsdag eller fredag til uka.
Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og nyte helgen. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Ah, så godt å høre at eggene utvikler seg slik de skal selv om de er litt små foreløpig! Da satser jeg på god vekst i løpet av helgen og en ny UL på tirsdag som gir deg dato for uttak til neste uke. Nyt helgen og det nydelige været, snuppa mi! [:)][:)]

Takk snuppa mi. Riktig god helg til deg og Gusten også. Kos dere. [:)][:)][:)]

Dette høres jo bra ut, lykke til videre og kos deg i pinsa[:)]

ORIGINAL: twinanne

Takk takk, kos dere masse i pinsen dere også. [:)]

Det hørtes jo bra ut.. [:)]  Selv om du må stikke noen dager ekstra. Håper det resulterer i de perfekte eggene som holder til ruging i 9 mnd og søskenforsøk.. [:)]

ORIGINAL: mklu83

Det hørtes jo bra ut.. [:)]  Selv om du må stikke noen dager ekstra. Håper det resulterer i de perfekte eggene som holder til ruging i 9 mnd og søskenforsøk.. [:)]

Takk vennen. [:)]
Skal nok gå greit å stikke litt til. Måtte ikke kjøpe mer medisiner, hadde nok igjen hjemme.
Ha en fin pinse.

Satser på gode nyheter på neste ul da, skal sjå de har vokse godt då[:D] Krysser fingre for det i alle fall!![;)]

Snaart uttak igjen og, går fort! Blir sååå spennende denne gang! Krysser ALT for at det går bra no[:)][:)]

Klem :)

ORIGINAL: Tøysa

Takk Tøysa, ha en fin pinse. [:)]

ORIGINAL: [miss]

Satser på gode nyheter på neste ul da, skal sjå de har vokse godt då[:D] Krysser fingre for det i alle fall!![;)]

Snaart uttak igjen og, går fort! Blir sååå spennende denne gang! Krysser ALT for at det går bra no[:)][:)]

Klem :)

Tusen takk snuppa. [:)]

Det høres kjempe flott ut,snuppa[:D][:D]
Kooos deg i helgen[:)]

Høres jo lovende ut [;)]
Du får ha god helg Bobbo, kos deg i pinsen og la eggene vokse seg store og klare, og vips.. så er du snart ruger

Da satser vi på at du i løpet av en ukes tid er ruger på gull egget (eller får dere kanskje mulighet til å sette inn 2 og vil dere det??)

Kose deg masse i pinsen! Stor klem[:)]

ORIGINAL: MsRose

Høres jo lovende ut [;)]
Du får ha god helg Bobbo, kos deg i pinsen og la eggene vokse seg store og klare, og vips.. så er du snart ruger

Heisann B

Detter høres jo bra ut,nå får gullegga dine vokse seg fine til slutten av uka så skal du se at de er klare til å ruges på..hihi..kose deg masse masse i pinsa og lade opp til det som måtte komme,stå på videre da B..har go følelse for deg nå B..klem klem

Krysser fingre og tær for fin vekst på posene og at det blir mange fine egg [:D][:D]

ORIGINAL: Sarah

Da satser vi på at du i løpet av en ukes tid er ruger på gull egget (eller får dere kanskje mulighet til å sette inn 2 og vil dere det??)

Kose deg masse i pinsen! Stor klem[:)]

Oi, vet ikke helt ennå vi, men vet vi får satt inn 2 hvis vi vil det.
God pinse til deg også vennen.

Back
Topp