oppdatering fra meg;)

*Laila*

Forumet er livet
                                  Jeg er nå tilbake fra gyn med gladnyhet[:D][:D]
                   Jeg har nå fjernet spiralen og jeg får cerclagen[:D]Johoooooooooo
                   Det var virkelig en tung bør som lettet mine skuldre når hun sa;selvfølgelig får du den[:D]

Og jeg har virkelig vært i aksjon i dag,hehe...tok å ringte fertilitetsklinikken med en gang og sa jeg skulle beg med fryseforsøk/søskenforsøk,hun sa  d var ganske fullt nå,men jeg skulle ringe opp igjen fredag,for hun måtte snakke med legen[:)][;)]regner jo med å måtte vente litt,men jeg håper å kunne fått til ett forsøk før sommeren
Det negative i dag er at når jeg var hos gynekologen,så kikka hun på eggstokkene mine,og det var over 14 eggfolikkler på hver side[&o]sjanseløst å bli gravid på egenhånd da,for hun sa d var veldig mye...

Men nå er jeg hvertfall i gang[:D][:D]

Se der ja!! Da er det iallefall klart for det som skal skje fremover [:D] Så moro ~~Laila~~

Krysser fingrene for at dere er igang med et forsøk før sommeren! [;)]

Du har vært skikkelig i aksjon idag allerede du da  Aksjon babymaking!!! Heier på deg!! [;)]

Så bra at du har kommet så langt i gang allerede!! Fikk også beskjed om at det var veldig fullt i uke 20 og 21 og at vi måtte vente til uke 24, men så viste det seg at de hadde alt holdt av plass til oss i uke 20!! Det blir spennende å følge med deg videre, kanskje vi holder følge framover?![:)]

det var jo kjempe bra[;)]kjempe masse lykke til[;)]

Så bra du fikk det som ønsket[:)][:)][:)] Alltid godt å komme et steg videre...... Masse lykke til[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Så godt med slike nyheter! Kan tenke med den tunge børen var god å få av seg [;)]. Lykke til videre med fryseforsøk som er rett rundt hjørnet! [:)][:)]

Så godt med slike nyheter! Kan tenke med den tunge børen var god å få av seg [;)]. Lykke til videre med fryseforsøk som er rett rundt hjørnet! [:)][:)]

ORIGINAL: t.t.h.

sign[:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Se der ja!! Da er det iallefall klart for det som skal skje fremover [:D] Så moro ~~Laila~~

Du har vært skikkelig i aksjon idag allerede du da  Aksjon babymaking!!! Heier på deg!! [;)]

tusen takk[:D]Nå kjenner jeg liksom ting nærmer seg litt å det pirrer i kroppen igjen[8D]Håper jeg å at vi ett forsøk før sommeren[;)]for juli mnd er sommer stengt tror jeg...

ORIGINAL: tullemor79

Så bra at du har kommet så langt i gang allerede!! Fikk også beskjed om at det var veldig fullt i uke 20 og 21 og at vi måtte vente til uke 24, men så viste det seg at de hadde alt holdt av plass til oss i uke 20!! Det blir spennende å følge med deg videre, kanskje vi holder følge framover?![:)]

Så bra de fikk presset inn deg/dere da i uke20[;)]Blir koselig å følge hverandre fremover[;)]er så spent på hva de sier fredag,kanskje jeg får en dato å forholde meg til[8D][;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

tusen takk[:D]Nå kjenner jeg liksom ting nærmer seg litt å det pirrer i kroppen igjen[8D]Håper jeg å at vi ett forsøk før sommeren[;)]for juli mnd er sommer stengt tror jeg...

Ja det er vel stengt i hele juli, er det ikke?? [:'(] Håper forsøket deres skjer fort nå!! [;)] Det blir iallefall driiiit spennende!
Dersom ikke det skjer noe med oss nå etter pergo syklusen, så håper jeg vi også kommer igang før juli [:)] Det hadde vært fantastisk iallefall!

Tusen takk,lykke til fremover med deg oxo[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Ja det er vel stengt i hele juli, er det ikke?? [:'(] Håper forsøket deres skjer fort nå!! [;)] Det blir iallefall driiiit spennende!
Dersom ikke det skjer noe med oss nå etter pergo syklusen, så håper jeg vi også kommer igang før juli [:)] Det hadde vært fantastisk iallefall!

Krysser fingrene for deg oxo,skulle d ikke klaffe nå,så håper jeg du får komme igang før sommeren med IVFHar ikke undersøkt ang sommerstengt der altså,men husker d var sånn i 2005,når jeg holdt på med IVF førsøk,og de skal jo ha ferie de oxo...

ORIGINAL: RANDÅLF

Så bra du fikk det som ønsket[:)][:)][:)] Alltid godt å komme et steg videre...... Masse lykke til[:)][:)][:)]
Takker[:)]

Vi får se ~~Laila~~ [:)] Det skal nok ordne seg for deg og meg og [;)]

Ja den børen var god å få av seg...følte jeg fløy ut av gynkontoret i går[8|][8D][:D]haha...

ORIGINAL: Serene

Det var flotte nyheter å få [:D]
da er det bare å smøre seg med litt tolmodiget også er du ruger før du vet ordet av det [;)]
Tolmodighet er en fryd[8D][8|]hehe...kjenner jeg kan bli litt overivrig ja,men får prøve å roe meg ned litt[;)]

Signerer[:)]

Back
Topp