oppdatering fra meg :)

tigergirl

Forumet er livet
ja da kom endelig tr på dag 57, og nå skal jeg igjennom siste pergo kur og om ikke det funker, blir det videre samtale for å finne ut hvilken metoden vi skal bruke. Litt mikset følelser , ønsker jo å få det til selv, men ser det at kroppen er enda ikke stabil og ikke kommer til å bli det. Min gunmener det ikke er vitsi å prøve først seks kurer med pergo, slik en egentlig skal før en tar steget videre, dette blir min 4 pergo kur.

Så i denne siste pp skal vi virkelig stå på, her skal det jobbes, vi skal ha sex annen hver dag, vi er begge bestemt og inser at det blir en del pliksex, men en må jo bare.

så satset på at i år 2010 er vi blitt gravide, det er jo en lang prosess det vi skal igjennom om ikke siste pergo kur fungere, men er nå lettet over at dette er noe min gy sa selv, hun har oppdaget det at jeg ligger langt bak alt som heter normalt.

så vi har en plan!!! og føler meg som ikke en sniker, siden jeg slipper litt "billig" unna.

klemmer fra tigergutt som ser lyset i tunnelen :):):):):):):):)

hei[:)]vil bare ønske deg lykke til[;)]selv brukte jeg bare 3 pergo kurer før vi gikk videre, men vi gikk privat.

ORIGINAL: t.t.h.

hei[:)]vil bare ønske deg lykke til[;)]selv brukte jeg bare 3 pergo kurer før vi gikk videre, men vi gikk privat.

er ikke det svært dyrt å gå til privat??? 

Masse lykke til[:)][:)][:)]

Heisann. Vil bare ønske deg masse lykke til. [:)]

Ett forsøk privat ligger på ca.24.000,-, så kommer medisiner i tillegg.

Back
Topp