Oppdatering fra meg......

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
God kveld jenter... :)

Uttak er overstått.. De fikk ut 6 egg..

Selve uttaket gikk bra, var litt nervøs på forhånd i forhold til smerter og sånn..
Men uttaket og tiden etter var egentlig ganske smertefritt.. Utrolig lettet over å ha fått en slik opplevelse med det.. Veldig fornøyd med de som var på jobb, de tok seg godt tid og forklarte alt underveis.

Veldig fornøyd.. Så no e det bare å vente til imorgen..

Kjempespennade mklu83!! [:D] Gler meg til å lesa oppdatering i morgon!!
Skal du ringa inn, eller ringer dei deg?[:)]

Så bra at du hadde en positiv opplevelse med egguttaket[:)]
Grattis med 6 egg. Håper du får gode nyheter imorgen og enda bedre om to uker[;)][:)]

Grattis med seks egg, blir spennende og høre hvordan de har utviklet seg i morra da[:)] Hvilket sykehus var du på a?

Gratulerer med 6 egg. [:)][:)][:)]
Blir en spennende dag for oss begge imorra da.
Når får du beskjed?

så flott da, håper du får mange fine egg til befruktning imorgen!
Og så bra at du ikke hadde smerter....jeg opplevde helt det motsatt begge gangene men er jo verdt det

Så bra! Håper befruktinga går greit [:)] Du får oppdatere når du har snakka med sykehuset i dag [:)]

kjempe flott[;)][;)]lykke til videre[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

kjempe flott[;)][;)]lykke til videre[;)]

Det var godt å høre, jeg krysser fingrene for at de 6 egga du fikk ut er av super kvalitet og svømmerene gjør jobben sin, gleder meg til i morgen for å lese hvordan det gikk med befruktningen, krysser alt jeg har for deg nå snuppa[:)]

Venter i spenning på hvordan det gikk med befrukting[:)]

ORIGINAL: Hope

Så bra at du hadde en positiv opplevelse med egguttaket[:)]
Grattis med 6 egg. Håper du får gode nyheter imorgen og enda bedre om to uker[;)][:)]

sign

Back
Topp