Oppdatering fra meg

*Bobbo*

Forumet er livet
Akkurat kommet hjem fra Riksen.
Slimhinna var tykk nok, juhu [:)]

Så skal ringe Riksen på torsdag kl.10.00, høre om snøbabyen har tålt opptinning.
Så blir det innsetting senere på dagen. Er så spent.

Har blitt aktiv sykemeldt da, sliter fortsatt med hodepine.

se her ja [:D] Har du bare 1 på frys? Dette blir kjempe spennende, men hvorfor så seint som torsdag?

så spennende bobbo[:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Så utrulig spennande!

Eg krysse alt eg har for at snøbabyen din er klar på torsdag[:)][:)][:)]

Ååååh, så spennende! Snart kan du være ruger du og[:D]

Så bra, da blir det innsetting snart[:)]

Krysser fingrene for frysetrolle ditt

Det var godt å høre, insetting mest sansynelig på torsdag krysser fingrene for at snowbabiene dine greier dette her. Og kan tenke meg du gleder deg til å kunne slutte med medisinene også fro fryseforsøk, det er kanskje de som gir deg hodepine?

ORIGINAL: fano

se her ja [:D] Har du bare 1 på frys? Dette blir kjempe spennende, men hvorfor så seint som torsdag?

Har bare 1 på frys. Kjenner jeg gruer meg til å ringe inn på torsdag.
Kommer til å være nervevrak. [:)]
Vet egentlig ikke hvorfor det ble torsdag, ble bare så glad at jeg var klar.
Så jeg spurte ikke. [8|]

Grunnen til at det ble torsdag kan jo være pga kapasiteten også, og med livmorslimhinnen så er det jo ikke så farlig å ta på akkurat emn bestemt dag, slik som det er med egguttak og insetting av ferske egg.  

Åååå[:D] Så bra snuppa!! Då satse me på at snøbabyen tåla opptiningo ja, og at du igjen blir ein rugar

Huff, kjedlig å bli sjukemeldt, håper hodepinen slipper taket etterkvart!! Klem[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

så spennende bobbo[:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Så spennende Bobbo! Godt at du har fått en konkret dato å forholde deg til, kan skjønne du ble glad da. Vi får satse på at snøbabyen deres er super klar til torsdagen og at den graver seg dypt inn og blir der i 9 mnd[:)] Lykke til bobbo!!

Back
Topp