Oppdatering fra meg

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Det går nok mot en spontanabort her. Begynte å blø lett i dag, og legen tok kontakt med meg angående hcg, som var altfor høy på siste måling. Tok kontakt med sykehuset, men får ikke time til kontroll/ultralyd der før på tirsdag. Regner med at jeg har mistet innen da. Begynnende menssmerter nå, og antydning til koagler i blodet.

Håper spirene sitter for alle dere andre, kan ikke fatte at jeg nå trolig skal miste for tredje gang på under et år.

Tar nok noen dager pause herfra, men kommer innom på tirsdag og oppdaterer/sier takk for meg.

Å kjære deg , så utrolig leit å lese :Heartred Ta deg en god pause fra alt nå i sommer , kanskje det går bedre neste gang. Føler så med deg:Heartred vi mistet i aprilog jeg må innrømme at jeg er litt mer nervøs nå enn de andre svangerskapene som har gått fint . Mange klemmer til deg:Heartred

Så trist å lese :Heartred
Håper på et mirakel for deg og lykkelig resultat på ultralyd :Heartred

Nei og nei, dette var ikke noe hyggelig lesing :( jeg krysser fingrene for et mirakel du får se til tirsdagen :Heartred

Neineinei. Dette er ikke rettferdig! Fy søren. Ta godt vare på deg selv, og oppdater gjerne om du orker. Så tviholder jeg på at det likevel må gå bra…

Så leit å lese! Håper alt blir i orden fort og at dere får startet ivf, og at det da vil gå bedre! :Heartred Håper du får den oppfølgingen du trenger og at neste gang går det. Virkelig lei meg på dine vegne:(

Fader altså så jævlig dritt.. det er så vanvittig at enkelte må gjennom så mye, jeg føler med deg!❤️

Sender deg klemmer :Heartred helt umåtelig trist det du står i… ta vare på hverandre:Heartred

Nei, så kjipt :(! Ikke den oppdateringen jeg ville se *klem*. All medfølelse herfra.

Nei, ikke igjen! Du har virkelig fått din dose nå... Føler med dere og håper du får god oppfølging nå, og særlig ved neste prøverunde/IVF. Ta vare på hverandre. :Heartred Virtuelle klemmer herfra også.

Så trist oppdatering! :(
Håper du har gode mennesker rundt deg i denne triste situasjonen. Sender en stor klem :Heartred

Dette er virkelig urettferdig altså!! :(
Må være helt grusomt..
sender mange gode klemmer ❤️

Uff, så trist å lese! :sad010 Jeg krysser fingrene for deg, og håper du får en positiv overraskelse på tirsdag.. Stor klem til deg ❤️

Back
Topp