Oppdatering fra meg

Groer

Gift med forumet
Jeg har nå smøblødd siden søndag, men er ikke mye som kommer. Var hos legen i går for å ta blodprøve og skal inn igjen på mandag for blodprøve nr 2. Har også bestilt time til tul på tirsdag.
Har liten tro på at dette kommer til å gå bra. Har ikke blødd noe når jeg gikk med jentene. Så går vel egentlig bare å venter på at blødningen skal ta seg opp...

Jeg har nå smøblødd siden søndag, men er ikke mye som kommer. Var hos legen i går for å ta blodprøve og skal inn igjen på mandag for blodprøve nr 2. Har også bestilt time til tul på tirsdag.
Har liten tro på at dette kommer til å gå bra. Har ikke blødd noe når jeg gikk med jentene. Så går vel egentlig bare å venter på at blødningen skal ta seg opp...
Krysser fingrene for at det går fint og at spiren klamrer seg fast <3

Håper det går bra med deg!

Åh, krysser fingrene for at prøvesvarene er fine og at det blir en bra TUL med en sprellende spire i magen. Håper dere får en fin helg til tross for bekymringen. :Heartred

Jeg kan vel ikke gjøre noe annet enn å sende deg en klem:Heartred håper du får slappet av i helgen. Jeg krysser fingrene for deg

Takk:) Håper så klart det går bra. Blir ikke å prøve på ny baby om dette ikke går bra. Var jo ikke planlagt, da vi var fornøyde med våre 2.
Begynner å gjøre litt vondt i magen nå, så har en dårlig følelse:(

Uff! Håper det er uskyldig!!

Håper det går bra ❤

Krysser fingre for deg. Jeg blødde ikke en dråpe med førstemann, men i dette svangerskapet har jeg gjort det flere runder. Ul viser at alt er bra, og hørte hjerteaktivitet senest i går (jeg er 11+2 nå). Lykke til❤️

Back
Topp