Oppdatering fra meg:)

pillerill

Flørter med forumet
Hei jenter.

Hvordan går det med dere?? Jeg har ikke vært her på en stund. Vært plaget med ekstrem kvalme noen uker, og slitt med ustabilt nett, så da ble det slik. Nå tror jeg muligens at jeg begynner å bli litt bedre. Hvis ikke det bare er en "luredag" da. Vært sykmeldt i over en uke, og er nå sykmeldt frem til neste mandag. Orker ikke gjøre noe som helst, da bare kaster jeg opp. Så jeg sover, ligger på sofan og prøver å få i meg litt mat. Veldig dårlig samvittighet for datteren min som ikke helt skjønner hva som har skjedd med mamman sin.

I dag jubler jeg for 9 uker, og krysser alt jeg har for at jeg snart er bedre, slik at jeg kan leke med datteren min igjen. Og gå løs på blomsterbedene på utsiden som snart er gjengrodd, og å begynne på oppussing vi har planer om, og ikke minst komme tilbake på jobb og prate med andre mennesker enn de her hjemme:)

Dere da? Hvordan har dere det??

Uff, så trolig kjedelig. Var selv sånn fra rundt uke 6-9 så vet hvor frustrerende det er... Godt å høre at formen er bedre. Håper den holder seg sånn...

Sent from my iPhone using BV Forum

Bra formen din er bedre- om det så er bare for en dag. Så krysser jeg fingrene får at du snart er oppe og spretter igjen.
Formen min er veldig god i dag- klarte meg uten kvalme selv om jeg var dårlig på å spise jevnt- bank i bordet det er bra.

Men har vært oppe mange ganger og roet barn i natt- så er nok litt trøtt ja..

Satt faktisk i går å lurte på hvor det var bltt av deg.
Godt å se deg. Her har fomen vært variebel, heldigvis lite oppkast, men null matlyst og noe svimmel.
Men jeg tror det kommer seg nå :)

Håper du kommer deg snart! Var ekstremt kvalm i fra uke 7-10. Hele døgnet!!-.- Men nå har det heldigvis snudd! Nå er jeg bare morgenkvalm og trøtt.

Back
Topp