Oppdatering fra meg

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Etter 5 tabletter på 2 timer er blodtrykket fortsatt 170/120 så nå blir jeg satt igang. 36+5 i dag. Er kjempespent :-) noen som har erfaring fra å bli satt i gang med ballong? :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Ja, jeg startet med ballong sist. Ikke vondt, men ubehagelig og ble litt blodsøl av det. Startet ikke noen fødsel, så måtte ha piller i tillegg, men den utvidet litt og datt ut av seg selv.

Masse lykke til! :)

Ja, jeg startet med ballong sist. Ikke vondt, men ubehagelig og ble litt blodsøl av det. Startet ikke noen fødsel, så måtte ha piller i tillegg, men den utvidet litt og datt ut av seg selv.
De vil helst unngå piller her pga blodtrykket så er veldig spent på om ballongen virker :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Lykke til! Håper alt går fint og at du får en grei fødsel. :)

Lykke til! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi oi. Masse lykke til. Håper ballongen fungerer å får igang fødselen. :-)

Så spennende, håper ballongen virker! :)
Masse lykke til!! ;)

Så bra de setter seg i gang. Ikke bra å gå sånn. Ingen erfaring med ballong, men lykke til!! :) så bra at du får prøve å føde

Lykke til! Håper det fungerer med ballongen Jeg ble også satt i gang, men ikke med ballong. Her måtte hele pakka til med tabletter,tok vannet og rie stimulerende drypp. Men ut kom hun . Er ikke lenge igjen nå før du har skatten din her!

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Lykke til! Håper det fungerer med ballongen Jeg ble også satt i gang, men ikke med ballong. Her måtte hele pakka til med tabletter,tok vannet og rie stimulerende drypp. Men ut kom hun . Er ikke lenge igjen nå før du har skatten din her! :)

☆taster fra telefon☆

☆taster fra telefon☆

Masser av lykke til:-)
Jeg fikk satt inn ballong,den utvidet litt,men startet med drypp dagen etterpå.Håper det at du har født før gjør det til en raskere prosess:-)

Back
Topp