Oppdatering fra meg

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Hei

Jeg la jo ut et bilde av noen av mine tester her for et par dager siden, med svaak strek på. I dag morges testet jeg med en annen type og den var blendahvit :( Tror den første var 10Mlu og den i dag har en sensitivitet på 25Mlu, så den krever jo mer for å slå ut. Men jeg tror ikke jeg er gravid, eller at det var en kjemisk. Burde vel ha blitt positiv 3 dager senere selv om den jeg tok i dag er mindre sensitiv?

Og et annet lite spørsmål; er det noen som har hatt mye vondt i siden (ved eggstokk) etter EL? Jeg har hatt masse kramper til og fra i høyre side i over en uke nå. Tenkte kanskje det var et tegn på at noe var på gang, men tror kanskje heller jeg bør ta en tur til legen å sjekke om det er en cyste...

Ønsker dere uansett lykke til alle med septemberspirer, dere har en fin tid i møte!

Og skulle jeg mot formodning teste positivt senere (IKM er uvisst på grunn av pilleslutt nylig, men tror ikke det er før torsdag-søndag denne uken), kommer jeg tilbake :)
 
Jeg testet positive med billige tester sine strimler på 11 og 12 dpo, men når jeg tok en ebaytest 13 dpo var den negativ så det kan jo absolutt ha noe med testene å gjøre.
ebaytestene ble sterkere og sterkere og nå er begge strekene ca like sterke på 18 dpo :)

Håper det er det som er tilfellet hos deg og ikke at det var en kjemisk :)
Så kan du fortesette å være hos oss ;)
 
Jeg testet positive med billige tester sine strimler på 11 og 12 dpo, men når jeg tok en ebaytest 13 dpo var den negativ så det kan jo absolutt ha noe med testene å gjøre.
ebaytestene ble sterkere og sterkere og nå er begge strekene ca like sterke på 18 dpo :)

Håper det er det som er tilfellet hos deg og ikke at det var en kjemisk :)
Så kan du fortesette å være hos oss ;)

Ja, får håpe at det er samme hos meg.

Jeg har hatt kjemisk før da, så er forberedt på at det kan skje. Eller at jeg innbilte meg strekene som var på forrige tester.:confused:

Takk for positive ord uansett! :)
 
Back
Topp