Oppdatering fra meg :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei jenter!
Lenge siden sist...
Nå befinner vi oss i Libya,nærmere bestemt Tripoli.
Det er veldig varmt.. Over 30grader hver dag..
Er en del sand "stormer", så vi har vært en del inne.
I dag har vi vært med storebror på tivoli,hankoste seg masse <3
Mina har blitt stor,og spiser mer og mer mat... Og ikke bare pureer av frukt :)

Hvordan går det med dere?
Vi har ikke ordnet nett hjemme,så vet ikke når jeg får kommet meg på igjen..........
Ingen tenner her ennå heller.. Hva med deres små?:)

Hei!!
Godt å endelig høre fra deg.:)
Deilig med varme da.. Her har det vært upåklagelig fint, men kaldt vær de siste ukene. Gleder oss til påske, hyttetur, og familiekos nå.
Ingen tenner her heller, men hun sikler og klør masse. Ellers har hun vokst masse og har blitt mer aktiv. Hun spiser det hun får av mat og virker fornøyd med tilværelsen.:)

Savner kulden litt jeg nå......er det ikke rart ? :P
Ja,hun også sikler og klør mye :D

Savner kulden litt jeg nå......er det ikke rart ? :P
Ja,hun også sikler og klør mye :D
Det tror jeg på!:)
Jeg har en tendens til å klage over årstidene;
Den ustabile våren som aldri blir sommer, den dårlige sommeren som aldri gir nok finvær, den sure høsten med regn og stormer, og den kalde vinteren med lite sol og evige snømengder. MEN jeg hadde savnet alt om jeg hadde sol og varme hele året.:p

Hei hei!
Så flott å høre at dere har det bra!
Hvordan takler barna klima og steds forandringene? 30 grader er jo varmere enn hva jeg holder ut på ferie? :p ;)

Ingen tenner her heller, men tror de dukker opp når som helst nå ;)

Hei jenter!
Lenge siden sist...
Nå befinner vi oss i Libya,nærmere bestemt Tripoli.
Det er veldig varmt.. Over 30grader hver dag..
Er en del sand "stormer", så vi har vært en del inne.
I dag har vi vært med storebror på tivoli,hankoste seg masse <3
Mina har blitt stor,og spiser mer og mer mat... Og ikke bare pureer av frukt :)

Hvordan går det med dere?
Vi har ikke ordnet nett hjemme,så vet ikke når jeg får kommet meg på igjen..........
Ingen tenner her ennå heller.. Hva med deres små?:)

Hey! :D
Ikke særlig varmt her, ligger på 2-3 plussgrader på dagtid de fleste dagene, men det har vært strålende vårvær med sol fra skyfri himmel i flere dager nå :D Deilig! Hadde bl.a kosedag i badestranda med bål og grilling og greier her om dagen. Ikke akkurat sommerstemning, men veldig koselig og ikke så altfor kaldt siden det var relativt vindstille og nesten 5 grader. Du kan få sende noen varmegrader oppover ;):p
Det var utrolig nok tivoli i by'n her også. Kan aldri tenke meg det var no stor suksess o_O:eek: Den uka det var her var det grisekaldt og blåste :eek: Tror nok det var bedre forhold hos dere :D Gøy!

Ellers har vi det bra :D Asle har sluttet å bruke lue og votter mot kloringen i hodet og er en blid og fornøyd liten krabat :D Ikke no tenner her heller. Bare masse sikling :p Så gøy at Mina vokser og trives! :D

Hvordan føles det å endelig bo sammen med mannen sin? ;):p

Hei:D:D:D Så godt og høre fra deg:)
Har dere det bra? Hvordan takler barna varmen? Kan godt skjønne du synes det blir noe varmt, så ikke rart du savner litt kaldere klima:p er vel gjerne sånn at man aldri blir 100% fornøyd;):D

Så koselig å høre fra deg. Nyter dagene nå med flott påskevær. Lengter etter litt varmere vær da, men er nydelig i solveggen.

Så bra at alt står bra til:) Herlig med varme, her snør det i dag:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

De takler varmen overraskende bra :) Ingen problem.
Går bedre med meg nå også...Harpå AC på svakt,sånn at vi ikke svetter ihjel inne her..Hehe..
Er det noe nytt med dere da jenter?
Har lyst til å prøve å komme oppover til 17.mai. Wael har fått en strikket bunad eller stakk av tante,og Mina kjøpte jeg en fin bunad til før jul...
Fint hvis de kunne fått brukt det :)

Veldig fint å være sammen igjen,skal muligens på ferie til Malta til neste uke.
Håper det blir noe av,for jeg har aldri vært der :)
Har noen av dere det?

De takler varmen overraskende bra :) Ingen problem.
Går bedre med meg nå også...Harpå AC på svakt,sånn at vi ikke svetter ihjel inne her..Hehe..
Er det noe nytt med dere da jenter?
Har lyst til å prøve å komme oppover til 17.mai. Wael har fått en strikket bunad eller stakk av tante,og Mina kjøpte jeg en fin bunad til før jul...
Fint hvis de kunne fått brukt det :)

Veldig fint å være sammen igjen,skal muligens på ferie til Malta til neste uke.
Håper det blir noe av,for jeg har aldri vært der :)
Har noen av dere det?

Det er utrolig fint på Malta, masse flotte strender:-)
Får håpe dere kommer 17. mai, så du kan legge ut bilder hvor fine de er i bunadstøyet sitt:-)
Her går alt bra, nærmer seg slutten av permisjonen min :disgust

Tror vi kommer allerede på lørdag eller neste lørdag..... :D
Skal bygge hus har vi funnet ut,og det tar tid.Og mannen jobber MYE... Derfor fant vi ut at jeg kan reise til Norge....
Og det er veldig greit.... :) Er ikke så mye å finne på,nårhan er borte hele dagen.

Skal bygge hus har vi funnet ut,og det tar tid.Og mannen jobber MYE... Derfor fant vi ut at jeg kan reise til Norge....
Og det er veldig greit.... :) Er ikke så mye å finne på,nårhan er borte hele dagen.
Hei igjen!!
Hvor lenge blir dere i Norge da?:)
Står alt bra til med dere?

Kanskje i 1-2 måneder :)
Frem og tilbake haha..Er det mulig :P
Jo takk veldig bra....Gleder meg til litt kaldere luft igjen,og jeg savner tvillingvognen min masse <3
Hvordan GÅR DET med deg og din lille jente? :)

Gøy at dere skal være en stund i Norge igjen da, kjekt å treffe familie og venner:-)

Kanskje i 1-2 måneder :)
Frem og tilbake haha..Er det mulig :P
Jo takk veldig bra....Gleder meg til litt kaldere luft igjen,og jeg savner tvillingvognen min masse <3
Hvordan GÅR DET med deg og din lille jente? :)
Skjønner jeg godt at du gjør. Deilig med norsk vårluft!:) Så godt at du får vært på besøk soppas lenge når du først kommer da.
Jo, her går det fint! Hun er som regel blid og grei å ha med og gjøre, så da er mamma fornøyd.;) Skal tilbake på jobb allerede neste uke, så det blir spennende.

Så spennende:D:D:D Gratulerer så mye;) koselig og komme hjem og hilse på familie og venner også:p;) si ifra hvis du vil møtes:D:D:D:D

Sier det bare; vi skullr hatt oss et treff snart..;)
Jeg kommer innom Gardermoen den 26.april, kan godt svippe innom Oslo City for en kopp kaffe på veien til Tønsberg den lørdagen ;)

Back
Topp