Oppdatering fra meg!

Spinners

Glad i forumet
Da har de ringt fra labben på st.olavs,og vi har fått 6 fine eskimoer på frys! Er jo veldig glad for det :-) Det kjipe er jo at jeg har fått ohss og er innlagt til observasjon på sykehuset her hjemme. Magen er veldig oppblåst,den venstre eggstokken er større en livmora. Og litt væske i buken. Sånn kan det gå,veien er til tider ganske humpete for mange av oss,men forhåpentligvis ender det bra!! Har fremdeles trua jeg ;-) Det ironiske er jo at de ikke hadde flere sengeplasser på gyn,så jeg ligger på føden av alle ting :-P

Så bra med 6 eskimoer :D
Dumt du har havnet på sykehuset, du får ha god bedring!
Du virker som ei jente med godt humør og godt pågangsmot :) hadde jeg havnet på føden så hadde jeg nok taklet det dåårlig :-( lå der etter en MA i uke 16 og det var gruuusomt.

Stor klem til deg :)

Hadde jeg ligget her etter en MA så hadde det nok vært tyngre for meg også!! Jeg har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å være positiv denne runden!! Datt så ned i kjelleren etter første forsøket,og der vil jeg ikke en gang til! :-) også har jeg jo heldigvis enmannsrom! Ha ha :-)

Ohss'en går vel rimelig fort over så lenge man ikke har fått innsett og blitt gravid. Selv om jeg "bare" lå på sykehus i 16 dager, så hadde jeg enorme eggstokker frem til ca uke 12. Det er jammen meg vondt, så føler med deg. God bedring og lykke til meg fryseforsøk! :-)

God bedring og masse lykke til med fryseforsøk, når den tid kommer :)

Gratulere med mange flotte eskimoer og god bedring

Eg var overstimulert ved mitt siste forsøk,men slapp heldigvis innleggelse. Håpar det går seg kjapt til og at du blir gravid! Og så på føden då gitt! Jaja, bra du tek det med godt humør. Bra du fekk enerom i det minste! God bedring!

Tusen takk jenter!! Håper på å komme hjem snart,er ikke veldig spennende å ligge her. Men ro får jeg i hvertfall!! :-)Nå er jo planen at dette skal roe seg fort også er det bare å komme i gang med fryseforsøk!! Gullegget mitt er blandt de 6 veit dere :-)

Back
Topp