Oppdatering fra meg!

Lightning85

Glad i forumet
Idag har jeg og min kjære vært på ultralyd<3 Var så nervøs i forkant at det var like før jeg begynte å grine:P Vi møtte opp til timen jeg trodde var 14.00, som viste seg å være 14.40! Jeg hadde notert ned feil.. Så da ble det å vente litt. Itillegg var det mye forsinkelser på legekontoret, så vi var ikke inne før 15.25! Torturventing:/ Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:

Lille har det fortsatt fint i magen min!!!:) Blitt 5,9cm stor(2,2cm for nøyaktig 3 uker siden), som da tilsvarer at jeg er 12+3 på vei! Offisielt i 2.trimester, et sted jeg aldri har vært før! Jeg er i sjokk enda jeg:P

Legen tok seg god tid, kikket på nakkefolden(normal størrelse), vi fant magesekken(som da igjen vil si at lille drikker fostervann som h*n skal), nesetippen var normal, vi så kjeven, strek i midten av hjernen, ryggmargen<3 Var kjempespennende!<3:)

At det legen så idag var normalt til nå, er jo ikke en 100% garanti for at dette går greit, men er jaggu liten odds nå for at vi skal oppleve å miste igjen. Jeg er så lykkelig!:) Endelig kan jeg føle meg gravid!:D

Feiret verdens beste ultralyd opplevelse med å gå å handle tøy<3:) Vi fant noen sokker som det stod "I <3 mom" og "I <3 dad", og så fant samboeren min ett sett med genser og bukse<3:)

*Rett inn nå å endelig notere seg opp på terminlista* :D

Gratulerer så mye med vellykket ul :) Er en herlig følelse å se at alt står bra til:)

sååå bra. :D Hærlig adventsnyhet. :)

Så hærlig. Det bare er en så utrolig hærlig følelse!!! :)

Vi var også på ul i dag. Aldri vært på tidlig ul før, så det var utrolig kjekt! Bebisen hadde 10 fingre. Utrolig detaljert. Alt var ok. Nakkefold ok. Hadde en hjertefrekvens på 164 slag. Lille turboen. H*n Var 5 cm lang. Og jeg ble satt en dag tilbake. Så 11+4 i dag.

Så hærlig. Det bare er en så utrolig hærlig følelse!!! :)

Vi var også på ul i dag. Aldri vært på tidlig ul før, så det var utrolig kjekt! Bebisen hadde 10 fingre. Utrolig detaljert. Alt var ok. Nakkefold ok. Hadde en hjertefrekvens på 164 slag. Lille turboen. H*n Var 5 cm lang. Og jeg ble satt en dag tilbake. Så 11+4 i dag.

Ja var helt fantastisk:) Har hele tiden ikke klart å se lengre enn til denne ultralyden. Har sett mest for meg at det stoppet opp her.. Så dette var herlig<3 :)
1 dag er jo ikke så mye, og de vokser visst litt i rykk og napp. Og uansett, når du har kommet så langt, da øker oddsen for at det skal gå greit!:):)

så kjekt at du er kommet i 2 trimester og alt ser bra ut :) nyt graviditeten framover:)

Ja var helt fantastisk:) Har hele tiden ikke klart å se lengre enn til denne ultralyden. Har sett mest for meg at det stoppet opp her.. Så dette var herlig<3 :)
1 dag er jo ikke så mye, og de vokser visst litt i rykk og napp. Og uansett, når du har kommet så langt, da øker oddsen for at det skal gå greit!:):)

Ja, en dag tilbake bryr jeg meg ikke noe om. Jeg har jo bare satt termin ifra siste mens, så jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning heller. :)

Sjønner du ikke har klart å se lenger etter hva du har opplevd, men nå er du her vettu! :)Så nå kan vi puste lettet ut, og bare kose oss med rugingen fremmover!!!
:)
Selv om jeg egentlig ikke tror at det skal gå ann, så kjenner jeg liv i magen min. Har kjent det en uke, så denne gangen var jeg ikke redd for at det ikke var liv på ul.

Kjenner ikke spark selvfølgelig, men litt vibberering inni der noen kvelder etter at jeg har lagt meg. Kjenner igjen fra sist jeg var gravid, men da kjente jeg ikke før midt i uke 19.

Back
Topp