Lightning85
Glad i forumet
Idag har jeg og min kjære vært på ultralyd<3 Var så nervøs i forkant at det var like før jeg begynte å grine
Vi møtte opp til timen jeg trodde var 14.00, som viste seg å være 14.40! Jeg hadde notert ned feil.. Så da ble det å vente litt. Itillegg var det mye forsinkelser på legekontoret, så vi var ikke inne før 15.25! Torturventing:/ Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:
Lille har det fortsatt fint i magen min!!!
Blitt 5,9cm stor(2,2cm for nøyaktig 3 uker siden), som da tilsvarer at jeg er 12+3 på vei! Offisielt i 2.trimester, et sted jeg aldri har vært før! Jeg er i sjokk enda jeg
Legen tok seg god tid, kikket på nakkefolden(normal størrelse), vi fant magesekken(som da igjen vil si at lille drikker fostervann som h*n skal), nesetippen var normal, vi så kjeven, strek i midten av hjernen, ryggmargen<3 Var kjempespennende!<3
At det legen så idag var normalt til nå, er jo ikke en 100% garanti for at dette går greit, men er jaggu liten odds nå for at vi skal oppleve å miste igjen. Jeg er så lykkelig!
Endelig kan jeg føle meg gravid!
Feiret verdens beste ultralyd opplevelse med å gå å handle tøy<3
Vi fant noen sokker som det stod "I <3 mom" og "I <3 dad", og så fant samboeren min ett sett med genser og bukse<3
*Rett inn nå å endelig notere seg opp på terminlista*
Lille har det fortsatt fint i magen min!!!
Legen tok seg god tid, kikket på nakkefolden(normal størrelse), vi fant magesekken(som da igjen vil si at lille drikker fostervann som h*n skal), nesetippen var normal, vi så kjeven, strek i midten av hjernen, ryggmargen<3 Var kjempespennende!<3
At det legen så idag var normalt til nå, er jo ikke en 100% garanti for at dette går greit, men er jaggu liten odds nå for at vi skal oppleve å miste igjen. Jeg er så lykkelig!
Feiret verdens beste ultralyd opplevelse med å gå å handle tøy<3
*Rett inn nå å endelig notere seg opp på terminlista*