Oppdatering fra meg

TulleHøna

Forumet er livet
Da har vi endelig fått svar på forstervansprøvene!
Jenta vår har edwards syndrom , eller Trisomi 18 som det også heter. og betegnes da som , ikke levedyktig :(

Det var egneltig veldig godt å få en sånn diagnose, for da slipper vi å ta valget selv!

jeg skal inn til abortnemda i dag og få første pille, så da blir jeg satt igang på lørdag!
forhåpentligvis tar fødelen kort tid så jeg rekker å komme meg hjem innen mandag.
mandag har jeg nemlig bursdag, så jeg har vært så redd for å måtte tilbringe dagen med å enten føde eller ligge på sykehuset.
er så trist å måtte ha de minnene knyttet til den dagen.

Vi har bestemt oss for at vi skal se henne og gi henne navn.
når det gjelder grav er vi ikke sikre enda. enten minnelund eller urne som vi kan grave ned i en familiegrav.

Jeg håper så indelig at resten av dere går ut svangerskapet og at alle får friske barn!

Lykke til! Håper alt går så bra som det kan gå. Selv om jeg ikke kjenner deg så tenker jeg masse på dere. Dette er vel alle gravides store skrekk :-(
Håper du blir fort gravid igjen og får et vellykket og flott svangerskap neste gang.

Hører ikke til her, men har fulgt deg, Tullehøna, litt.. Ord blir egentlig fattige når man kommer borti en situasjon som din. Ville vel egentlig bare si at jeg tenker på deg! <3 >

Hører ikke til her, men har fulgt deg, Tullehøna, litt.. Ord blir egentlig fattige når man kommer borti en situasjon som din. Ville vel egentlig bare si at jeg tenker på deg! <3 >

Kjære deg! Jeg tenker så mye på deg. Det må være godt å få en diagnose ja, så sparer man seg mange runder med spekulering! Håprr du har det bra, forholdene tatt i betraktning.. klem <3>

Å så vondt,så vondt...takk og lov at du slapp og ta et valg,men så meningsløst likevel.
Tenker på deg,og vi savner deg på gruppa.
Skulle ønske på du og Nexie slapp å gjennom dette.
Ønsker deg alt godt <3

Åh så trist! Håper alt ordner seg slik du vil nå fremover. Ønsker deg masse styrke og lykke til videre.emoticon

Kjære Tullhøna... :-( Dette er så trist, så meningsløst.... Jeg har ikke ord.... Jeg kan ikke gjøre annet enn å fortelle deg at jeg har tenkt veldig mye på deg i det siste, og at jeg ønsker deg alt godt. Stor klem fra meg.

Tenker på deg.. <3
Utrolig trist at det skulle bli sånn, men forstår det er god tå slippe å ta valget selv.. Håper du ikke får noen vonde minner direkte knyttet til bursdagen din.. Selv om den nok ikke blir noe god i år.. Håper det går fort og greit det hele.. og at dere får gode minner om jenta deres også.. Sender dere den største klemmen jeg har.. <3

Lykkepjuska skrev:

Signerer denne
Lykke til

huff, gråter på dine vegne. Synes du er sterk som deler med oss. Dere må ta godt vare på hverandre. Så krysser vi alt vi har for at du er hjemme igjen til bursdagen din <3
Stor klem

Sender varme tanker og håper du har folk rundt deg som tar godt vare på deg.. 

ufattelig trist og urettferdig..

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Back
Topp