Oppdatering fra meg.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Liten oppdatering :)

Jeg sa det som det var til de at jeg ikke var 100% sikker enda fordi jeg har fått forskjellig på testene til mine svigerforeldre.
Svigermor dro rett på apoteket for å kjøpe en test til meg (ikke cb men slik billig test alternativ) tok den hos de og da var streken tydelig (fortsatt ikke kjempe kjempe sterk men så sterk at vi alle så den uten å snu og venne, så da ble de veldig glade :)

Jeg har da endelig fått en sterkere synlig strek på testen, men hvorfor klarer jeg ikke tro det selvom?
Jeg er helt sikker på at legen kommer til å si at jeg ikke er gravid, innbilt gravid eller har mistet på onsdag, men jeg prøver å holde håpet oppe enn så lenge..

Mine symptomer i dag:
- Fortere sliten enn vanlig.
- TRØTT!!!!!
- Kvalm når jeg satt i bilen (jeg kan fint kjøre mange timer i bil til vanlig).
- Kvalm hvis jeg spiser meg mett (ikke overspiser men vanlig mett).
- Økt utflod (fortsatt).
- Ømme bryster til tider, ikke hele tiden men gjør vondt hvis jeg hopper, kommer borti de litt hardt osv.
-Svimmel.
- Irritert.
- Murringer..

Jeg er virkelig gravid jeg..
Nå håper jeg bare ALT går bra<3

Ååå, det var jammen bra! Gratulerer! Er vel bare enkelte som ikke produserer HCG like kjapt! Ta en digital om en uke så skal du se den lyser positivt! 

Du har ikke lyst til å legge inn bilde av testen? (jeg elsker å tyde tester, hihihihihi)

-Nymphadora- skrev:
Ååå, det var jammen bra! Gratulerer! Er vel bare enkelte som ikke produserer HCG like kjapt! Ta en digital om en uke så skal du se den lyser positivt! 

Du har ikke lyst til å legge inn bilde av testen? (jeg elsker å tyde tester, hihihihihi)

Har ikke kamera for tiden :( tok kvelden her i går kan man pent si det (sinne og tregt kamera er ikke å anbefale :P )
Takk <3 ja nå skal jeg vente til legetimen hvertfall også til uken igjen før jeg tar ny test tenker jeg.

åj, så bra!!! :D