Oppdatering fra meg :)

squakky

Elsker forumet
Så lite liv det er her altså! Men jeg skal vel ikke klage, for jeg er ikke så veldig aktiv at det gjør noe selv :/
Tenkte kanskje noen brydde seg med å lese litt hva som skjer her i gården :) Jeg har termin igjen 22. mai og vi venter en liten guttebass til. Mini skjønner ikke helt hva som foregår, men han er veldig glad i babyer iallefall ;)
Jeg vurderer å begynne på vernepleien til neste år, er det noen som er verneplerie her? Som kan fortelle meg litt om studiet og yrket?
Idag er det 2 år siden jeg mistet mammaen min, savner henne, men kom ikke på det før langt ut på dagen, så det er jo et godt tegn :) Liker bedre å huske bursdagen hennes og sånn..
Er sykemeldt 100% pga bekkenet for tiden, og kjeder meg ihjel.. Rydder og rydder, og roter, og systematiserer i øst og vest.. Nå begynner heldigvis en del venninner i permisjon snart, så jeg får henge med dem før babyene deres kommer :)

Hvordan går det med dere, hva skjer og hvordan har ungene det? Leser jo litt på febissgruppa, men der er det ikke så lett å knytte alle til nickene jeg kjenner ;)
 
Så kjekt at du stakk innom her litt da :)
skjønner ikkje at du klarer å rydde så masse med bekkenløsning.. eg tilbringer mesteparten av dagen på sofaen..
er i uke 38 i dag :)
Velsa her skjønner ikkje så veldig masse av dette graviditetsgreiene heller men er som din veldig opptatt av babyer :)

Håper du får ei fin sjukemeldingstid da! benytt det til å slappe av og ta vare på deg sjølv!
eg er sjukepleier, vi har samme anatomi og sjukdomslære undervisniga som vernepleiere bare at dokke har litt meir fokus på hjernen og vi meir generelt.
eg jobber med en del vernepleiere ogg på vår arbeidsplass er det lite forskjell på oss, men det er noken ting vernepleiere lovelig ikkje kan gjøre, og en del ting de er flikere til enn oss :)
 
Takk, Klypå :) Åh, nærme seg for deg nå altså! Blir spennende å se kossen hu reagere på den nye så komme då :) Går sikekrt bra!
 
jeg har termin 1o mai, men det visste du vel ? :) 

koselig med oppdateringer! skjønner også at du kjeder deg for det gjør jeg også, men nå satser vi vel på at tiden flyr av gårde?! 

å kjempe koselig med venninner som du kan være med :)
 
kjekt med oppdatering!!:)
Lykke til med den nye spira, og bekkenløsninga er noko herk ja:( Håper den ikkje tar heilt knekken på deg!! :-O

Og elles må du ha lykke til med studiene dine!;)
 
Må jo bare si gratulerer med den lille gutten i magen (!), for det har jeg sikker ikke sagt før:)

Kjekt å høre fra dere:) Kjedelig å være sykemeldt da, hvordan går det med salongen du startet nå da?

Vernepleie vet jeg lite om, så har ikke noe å bidra med der.. men lykke til med studier:)
 
Back
Topp