Oppdatering fra meg

babymama81

Elsker forumet
PÅ fredag fikk jeg påvist UVI.
Fikk utsrevet en kur jeg skulle ta over en uke.
Meeeen: Jeg reagerte jo max på de tablettene.
Oppkast og ekstrem kvalme.
Så i dag måtte jeg ringe legen for å få noe annet.
Ser heldigvis ut som de er bedre for meg.

Ellers er jeg 16 uker nå. Venter og venter på å kjenne liv, synes så mange gjør det. Prøver å ikke bli bekymret men.....

Hvordan er det med deg da????
De fleste er vel over de magiske 12 nå?
 
Auda.. håper de nye tablettene funker raskt og at du ikke reagerer på dem! Grattis med 16 uker :) 

Jeg har kommet til 15+3 i dag. Prøver også å kjenne etter liv "hele" tida.. noen ganger er det leamus rett over skambeinet, men kan lissom ikke stappe hånda ned i buksa for å kjenne sånn uansett hvor jeg er for å sjekke om jeg kjenner det utvendig også.. Når jeg prøver å kjenne etter i "ordnede" omgivelser er det selvfølgelig aldri noe å merke.. 

Vi har hatt omgangssyke i hus ei ukes tid, men nå ser det heldigvis ut til at alle er friske og fine igjen :) 
 
om du er bekymret fordi du ikke kjenner liv, så kjenner ikke jeg noe heller.... mulig en fiskehale følelse, men vet ikke om det var lille...

god bedring- antibiotika er noe drit!!
 
Jeg er utålmodig med tanke på å kjenne liv! Men har aldri kommet så langt at jeg har kjent spark før så jeg har vel en god stund igjen å vente :( hehe ^^

Ellers har jeg ingen matlyst, og blir faktisk grinete når jeg tenker på å lage mat. Det fører til at jeg spiser lite, som gjør at jeg blir kvalm og ikke får energi, og deretter spiser jeg ting som potetgull o.l. for å få vekk kvalmen. Sunt og godt

Bra det virker som de nye pillene funker på deg! UVI er ikke til å spørke med. Har jeg hørt i alle fall, ikke opplevd det mer enn et par ganger selv, og den eneste gangen jeg husker så gikk det over av seg selv. Men ta godt vare på deg selv, det fortjener du :)
 
God bedring!!
Kjøp inn tranebærkapsler og ta det med en gang du kjenner noe eller som forebyggene. Det hjelper masse. Hjelper også å drikke appelsinjuice, men tranebær er magisk. Håper det glir over fortfort, og at du har fått en kur som dreper den type bakterier du har :)

Jeg er kun 12+1, så jeg må smøre meg med tollmodighet før jeg kjenner noe annet enn tarmene ;) 

Ha en god dag! :)
 
Back
Topp