Oppdatering fra meg

Isol

Elsker forumet
VIP
Ja nå har vi vært på UL og for en opplevelse! Jeg var sååå redd for at det skulle være noe galt, så når vi fikk se den lille lå der å sprellte kom gledestårene <3 

Alt så helt perfekt ut og termin er 11. februar, men jeg kunne fortsatt bli satt noen dager tilbake på ordinær UL, og det regner jeg også med.

Hun prøvde å se etter kjønn og trodde det var ei lita jente siden hun så to streker som var akkurat som kjønnslepper. MEN det er alt for tidlig, så gleder meg til å se om hun har rett om 1,5 mnd :)

Her er lille babyen vår <3


 
Så herlig!!!
Gratulerer med en liten jente da, muligens!
Det blir kjempespennende å høre om 1-2 mnd.. :)
 
Så fint ultralyd bilde!!! Gratulerer så mye til deg :) Lurer så veldig på hvordan formen din er denne gangen? Var det ikke du som sleit så med kvalme og oppkast i forrige svangerskap? Håper uansett det er bedre denne gangen :)
 
søte, fine minibebisen :) Så bra at alt ser fint ut, spennende å se om det er jente da :)
 
Gratulerer så mye med graviditeten :D Håper du er i fin form og at resten av svangerskapet blir flott!!
 
Riktig at jeg slet med kvalme og oppkast med Oliver ja, og er nok ikke noe bedre denne gangen :/ Men jeg klarer å leve med det ;p

Nå har jeg fått gallestein i tillegg, så tror dette kan bli et litt tøft svangerskap, men jeg klarer alt :D Må være positiv ;p
 
uff, stakkars lille, søte du... gallestein er fælt, jeg fikk også det da jeg gikk med Theodor.
Jeg fjerna galleblæra for ett halvt år sida, du må bare passe hva du spiser, så går det nok greit å leve med det mens du er gravid nå. :)
 
Tihi, gratulerer så mye med GUTTEN :D Kjekt at Oliver får seg en lillebror snart :)
 
Gratulerer med liten gutt i vente!
de to kommer til å ha så utrolig mye glede av hverandre.. :)
 
Back
Topp